- Strona główna
- Postępowanie ID 970041
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OZ/261/447-WG/2024 Dostawa i montaż pompy przeznaczonej do zbiornika wody technologicznej w oczyszczalni ścieków Orzegów (ul. Bytomska 70, 41-704 Ruda Śląska)
Wystawiający
-
UżytkownikPWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R.
-
Organizacja
-
OddziałDział Administracji i Organizacji Zasobów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-29 12:42:00
-
Składania2024-09-09 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-09 11:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FP
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę i montaż pompy przeznaczonej do zbiornika wody technologicznej w oczyszczalni ścieków Orzegów (ul. Bytomska 70, 41-704 Ruda Śląska)
I. Tryb postępowania - przetarg nieograniczony
II. Przedmiot Zamówienia -
Dostawa, montaż, podłączenie i pierwsze uruchomienie pompy NX 3127.161-246 (1 szt.) na terenie oczyszczalni ścieków Orzegów (ul. Bytomska 70, 41-704 Ruda Śląska)
o Minimalne parametry pracy Q = 60 m3/h oraz H = 25 m,
o Maksymalna moc znamionowa urządzenia P2 = 7,4 kW,
o Maksymalna prędkość obrotowa silnika pompy: 2900 obr-1,
o Wirnik hydrauliczny półotwarty, odporny na korozję, współpracujący
z dyfuzorem wlotowym, dający możliwość regulacji szczeliny między wirnikiem a
korpusem w przypadku zużycia. Wirnik i dyfuzor z żeliwa utwardzonego do 45oHRC,
o Pompa wyposażona w kabel ekranowany S3 x 2,5 + 3 x 2,5 / 3 + S (4
x 0,5) mm2, L = 20 m,
o Sygnały prowadzone dwoma żyłami sterowniczymi,
o Obudowa silnika oraz korpus hydrauliczny wykonane z żeliwa klasy
min. GG25. Całość pompy zabezpieczona powłoką epoksydową, podwójnie malowaną,
o Wał pompy łożyskowany w łożyskach tocznych niewymagających
dodatkowego smarowania oraz regulacji,
o Konstrukcja obudowy części hydraulicznej wykonana w sposób
umożliwiający wymianę tylko elementów ulegających zużyciu, a nie całego korpusu
hydraulicznego pompy,
o Silnik pompy w stopniu ochrony IP 68, z klasą izolacji silnika H
(180oC), rodzajem pracy S1, zasilany prądem zmiennym 3-fazowym,
400V. 50 Hz, przystosowany do współpracy z przemiennikiem częstotliwości,
o Pompa wyposażona w czujnik przecieku w komorze inspekcyjnej,
czujnik pływakowy. Do monitorowania należy zastosować przekaźnik monitorujący
termokontakty oraz czujnik przecieku,
o Uszczelnienie mechaniczne wewnętrze i zewnętrzne: WCCR/WCCR,
o Adapter przyłączeniowy umożliwiający montaż na istniejącym
podłączeniu,
o Dostosowanie podłączenia do istniejących systemów automatyki (zasilanie oraz sygnały). Podłączenie i pierwsze uruchomienie przy udziale i pod nadzorem przedstawiciela Dostawcy, zakończone protokołem końcowym (montażu i rozruchu).
Zamawiający nie rozpatruje ofert złożonych na produkty równoważne (inny producent, inny model).
Do dostarczonej pompy Wykonawca dołączy:
- dokumentację techniczno ruchową (DTR)
- deklarację zgodności
- dokument gwarancji udzielonej przez Producenta na okres 24 miesięcy
Wizja lokalna
W celu poprawnej wyceny przedmiotu
zamówienia, przed złożeniem oferty, zaleca się dokonanie wizji lokalnej,
gdyż Zamawiają w celu zapewnienia rotacji pomp nie dopuszcza przeróbek w
armaturze zbiornika wody technologicznej.
Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie (609 827 055), w godz. 09:00 - 13:00.
III. Warunki wymagane od Wykonawców (warunki współpracy) - zgodnie z załączonym Projektem Umowy
IV. Warunki udziału w postępowaniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1599 i 2185) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 826),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.
Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.
V. Wykaz załączników
- Formularz Ofertowy
- Projekt Umowy
- Klauzule RODO
VI. Do oferty należy dołączyć
- Podpisany Formularz Ofertowy
VII. Kryterium oceny ofert:
1) Zamawiający
wyznaczył następujące kryterium wyboru ofert i jego znaczenie: cena oferty – 100%.
2) Zamawiający
przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Zaproszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach
VIII. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta (formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami) musi być przygotowana w języku polskim, złożona w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania
- Wykonawca może złożyć ofertę: jako skan podpisanej wersji papierowej (w formacie PDF) lub załączyć dokumenty sporządzone elektronicznie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
- Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi oświadczenia Wykonawcy, muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie ze sposobem reprezentacji wskazanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z innego dokumentu),
- Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty,
- Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, informacje i oświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu.
- Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego postępowania.
Ewentualne pytania związane z obsługą platformy należy kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail:cwk@platformazakupowa.pl
IX. Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
X. Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
XI. CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Formularz ofertowy)
XII. Warunki płatności - zgodnie z Projektem Umowy
XIII. Termin wykonania umowy - 11 tygodni od daty jej zawarcia (zgodnie z Projektem Umowy)
XIV. Sposób realizacji zamówienia - podstawą realizacji zamówienia będzie wynik postępowania oraz podpisana umowa z wybranym Wykonawcą.
XV. Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami na etapie przygotowania i składania ofert są:
- sprawy formalne - Iwona Rother, Monika Mikoszek nr tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl
XVI. Tryb oceny ofert -
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
XVII. Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
- pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.
XVIII. Jawność oferty / tajemnica przedsiębiorstwa:
- Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 2 z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może w szczególności zastrzec następujących informacji: nazwy (firmy), ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
- W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
- Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
- Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania, w tym ofert musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11.05 w budynku nr 2, pok. nr 11 (Magazyn), na komputerze Zamawiającego, po pobraniu z Platformy zakupowej złożonych ofert.
- Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający zamieści na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu) w sekcji „Komunikaty” informacje dotyczące: firm Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie (nazwa, miejscowość), cen zawartych w ofertach.
- Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny.
- Zamawiający zbada wyłącznie ofertę najkorzystniejszą. W przypadku odrzucenia tej oferty, badaniu będą podlegały kolejne najkorzystniejsze oferty.
- W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, w trakcie analizy oferty Zamawiający może wezwać do przedłożenia dodatkowych dokumentów, w tym łączącej Strony umowy Konsorcjum. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
- Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Przez rażąco niską cenę, Zamawiający rozumie cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub od średniej arytmetycznej cen ofert niepodlegających odrzuceniu. - Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w pkt. c), Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada wymogom niniejszego postępowania; b) jej treść jest nieczytelna tj. została wypełniona odręcznym pismem uniemożliwiającym jego prawidłowe odczytanie; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania; e) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; f) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą; h) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego; i) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób; j) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego ofertę odrzucił. Informacja ta będzie zawierać uzasadnienie czynności odrzucenia.
XX. Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
XXI. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy:
- Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powiadomieni zostaną o wyborze oferty poprzez stronę www.platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronę z ogłoszeniem o postępowaniu), w zakładce „Komunikaty”. Informacja powyższa zawierać będzie dane wyłonionego Wykonawcy (nazwę, miejscowość) oraz cenę ofertową. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wraz z zawiadomieniem o wyniku przetargu otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu podpisania umowy.
- Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy, wybór ofert zostanie przeprowadzony ponownie spośród ofert złożonych, o ile nie zostały one odrzucone.
XX. Zamknięcie przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz postępowania przygotowującego umowę
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu lub zakończenia postępowania przygotowującego umowę, bez podania przyczyn i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania oraz zwrotu kosztów przygotowania i złożenia ofert.
- Informację o zamknięciu przetargu lub zakończeniu postępowania przygotowującego umowę Zamawiający zamieszcza na stronie www.platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu), w zakładce „Komunikaty”.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób).
Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl
Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-16
14:34:27
|
PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. |
Wynik
postępowania
(pismo
nr
OZ/260/93/2024)
-
w
załączeniu
Załączniki |
2024-09-10
10:55:44
|
PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu / oferowane ceny netto 1. Zakład Elektromechaniczny "BAST" S.J. Z.Bartas - S.Stęchły, Radostowice - oferowana cena netto: 55 000,00 zł 2. WIS Technologie Krzysztof Werber, Damian Sitko s.c., Rybnik - oferowana cena netto: 58 625,00 zł 3. FLOWAK Anna Kłeczek, Gostyń - oferowana cena netto: 46 900,00 zł |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?