Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 75/WIR/2024 Przegląd kotłów gazowych i olejowych oraz instalacji gazowej w budynkach Policji garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 12-08-2024 13:35:00
Składania : 19-08-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiot zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przeglądu kotłów gazowych i olejowych oraz instalacji gazowej w nieruchomościach podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, zgodnie z załącznikiem nr 1 - Wykaz oraz zakresem wskazanym w Złączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 6 - Wzór umowy.

Możliwość składania ofert na pojedyncze zadania (zadanie 1-8).

Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.


Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie do 10 dni roboczych (poniedziałek-piątek), licząc od dnia wyboru Wykonawcy na platformie zakupowej.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.


Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (047) 701 21 89, (047) 701 24 36, 603 396 212, 887 884 538

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 3 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 394.6 2024-08-12 13:35:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 6 Projekt umowy umowy kotły.pdf pdf 259.49 2024-08-12 13:35:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 1 Wykaz kotłów.pdf pdf 457.92 2024-08-12 13:35:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2h Formularz ofertowy.docx docx 19.67 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2h Formularz ofertowy.pdf pdf 598 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2g Formularz ofertowy.docx docx 19.5 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2g Formularz ofertowy.pdf pdf 600.8 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2f Formularz ofertowy.docx docx 18.5 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2f Formularz ofertowy.pdf pdf 605.05 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2e Formularz ofertowy.docx docx 18.74 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2e Formularz ofertowy.pdf pdf 607.64 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2d Formularz ofertowy.docx docx 18.8 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2d Formularz ofertowy.pdf pdf 604.56 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2c Formularz ofertowy.docx docx 18.41 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2c Formularz ofertowy.pdf pdf 604.37 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2b Formularz ofertowy.docx docx 18.79 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2b Formularz ofertowy.pdf pdf 604.5 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2a Formularz ofertowy.docx docx 20.42 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2a Formularz ofertowy.pdf pdf 623.07 2024-08-12 13:35:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 4 Oswiadczenie nr 1.pdf pdf 250 2024-08-12 13:35:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 5 Oświadczenie nr 2.pdf pdf 42.34 2024-08-12 13:35:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 - kotły gazowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Białobrzegi, KPP Garwolin, KMP Radom, KPP Zwoleń. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2a.

ZAŁĄCZNIK NR 2a Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2a Form [...].pdf

1 komplet - (0)
2 Zadanie nr 2 - kotły gazowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Łosice, KMP Siedlce, KWP Radom (obiekt w Siedlcach). Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2b.

ZAŁĄCZNIK NR 2b Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2b Form [...].pdf

1 komplet - (0)
3 Zadanie nr 3 - kotły gazowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Mława, KWP Radom (obiekt w Laskowcu k/ Ostrołęki). Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2c.

ZAŁĄCZNIK NR 2c Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2c Form [...].pdf

1 komplet - (0)
4 Zadanie nr 4 - kotły gazowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KMP Płock, KPP Sierpc, KPP Sochaczew, KPP Żyrardów. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2d.

ZAŁĄCZNIK NR 2d Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2d Form [...].pdf

1 komplet - (0)
5 ZADANIE NR 5 - kotły olejowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Grójec, KPP Przysucha, KMP Radom. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2e.

ZAŁĄCZNIK NR 2e Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2e Form [...].pdf

1 komplet - (0)
6 ZADANIE NR 6 - kotły olejowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Gostynin, KPP Sochaczew. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2f.

ZAŁĄCZNIK NR 2f Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2f Form [...].pdf

1 komplet - (0)
7 ZADANIE NR 7 - kotły olejowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Maków Maz., KPP Ostrów Maz., KPP Węgrów. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2g.

ZAŁĄCZNIK NR 2g Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2g Form [...].pdf

1 komplet - (0)
8 ZADANIE NR 8 - kotły olejowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KMP Płock, KWP Radom (obiekt w Płocku). Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2h.

ZAŁĄCZNIK NR 2h Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2h Form [...].pdf

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołami z przeprowadzonych czynności. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe - Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia (elektryczne, ciepłownicze, gazowe) oraz posiada autoryzację producenta na obsługę serwisową kotłów gazowych i olejowych. Proszę potwierdzić wpisując "OŚWIADCZAM" (0)
4 Oświadczenie - Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Proszę dołączyć oświadczenia (Załącznik nr 4 i nr 5). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 4 Oswia [...].pdf

ZAŁĄCZNIK NR 5 Oświa [...].pdf

(0)
5 Termin realizacji - Przegląd realizowany będzie w terminie 02.09.2024r.-30.09.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Ustrukturyzowane faktury elektroniczne - Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z ustawą z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych , koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno prawnym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 89