Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faxów

Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2024 14:49:00
Składania : 19-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-08-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia na świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faxów

Postępowanie planowane do udzielenia na podstawie § 8 Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu

 

1.       Opis przedmiotu zamówienia:

1)      Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faxów zwanych dalej „sprzętem”.

2)      W ramach usług Wykonawca będzie dokonywał:

a)       konserwacji sprzętu

b)      napraw awaryjnych sprzętu

3)      Naprawy awaryjne oraz konserwacje będą wykonywane na zlecenie Zamawiającego.

4)      Serwis sprzętu będzie wykonywany w siedzibach Zamawiającego:

a)       50-316 Wrocław, ul. Bolesława Prus 75-79 – Dyrekcja MPK

b)      50-549 Wrocław, ul. Kamienna 74 – Zajezdnia Tramwajowa nr 1

c)       50-235 Wrocław, ul. Słowiańska 16 – Zajezdnia Tramwajowa nr 2

d)      53-140 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 209 – Zajezdnia Tramwajowa nr 4

e)      51-181 Wrocław, ul. Obornicka 131 – Zajezdnia Autobusowa

f)        54-429 Wrocław, ul. Strzegomska 148 - ITS

5)      Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powierzonych mu prac serwisowych w terminie ustalonym przez strony.

6)      Zgłoszenie konserwacji lub naprawy serwisowej wymaga zgłoszenia telefonicznego, fax-em lub pocztą elektroniczną.

7)      Strony ustalają że konserwacja kopiarki obejmuje następujące czynności:

a)       czyszczenie zespołu optycznego

b)      czyszczenie zespołu transportu papieru

c)       czyszczenie zespołu transferowego

d)      czyszczenie zespołu wywoływania

e)      czyszczenie zespołu utrwalania

8)      Strony ustalają, że konserwacja drukarki i faksów obejmuje następujące czynności:

a)       czyszczenie zespołu cartridge’a

b)      czyszczenie zespołu transportu papieru

c)       czyszczenie zespołu transferowego

d)      czyszczenie zespołu utrwalania

e)      czyszczenie zespołu lasera

9)      Części zamienne oraz materiały do serwisowania i konserwacji dostarcza Wykonawca.

10)   Przed przystąpieniem do zamontowania części zamiennych Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o rodzaju i ilości niezbędnych części podlegających wymianie oraz uzyskania zgody na ich zamontowanie.

11)   W przypadku konieczności dokonania usługi naprawy awaryjnej sprzętu Wykonawca, przed przystąpieniem do naprawy, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji zakres prac oraz ich wycenę.

12)   Czas przystąpienia do naprawy  nie może być dłuższy niż 48 godzin  od zgłoszenia. W przypadku nie przystąpienia do naprawy przez serwisanta w czasie Zamawiający zleci wykonanie naprawy innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę.

13)   Wykonawca gwarantuje  Zamawiającemu możliwość sprawdzenia zlecanych  prac.

14)   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania i oczekiwania Zamawiającego przedstawiono we Wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

15)   Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą świadczone przez 24 miesiące liczone od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy określonej  na wartość 36.900,00 zł.

 

2.       Termin realizacji zamówienia:

Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą świadczone przez  24 miesiące liczone od daty podpisania umowy.

 

3.       Kryteria oceny ofert:

1)        Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert:

Cena – 100%

2)     Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, obejmująca realizację całości zamówienia oraz spełniająca wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone w niniejszym zapytaniu.

4.       Termin i miejsce składania ofert:

               Ofertę należy złożyć na stronie https://platformazakupowa.pl/ wypełniając plik Excel "CENY NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU" zamieszczony wśród załączników.


Termin składania ofert upływa dnia 19.08.2024 o godz. 10:00

 

5.       Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z treścią załączonego wzoru.

 

6.       Sposób przygotowania oferty:

1)        Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2)        Ofertę należy złożyć w całości w języku polskim. Każdy dokument sporządzony w języku innym niż język polski, powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.

3)        Oferta powinna być sporządzona na piśmie w formie zapewniającą pełną czytelność jej treści.

4)        Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń.

5)       Zaleca się, aby każda, zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Wszystkie zmiany w treści oferty, a w szczególności przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp. winny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę.

 

7.       Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami ze strony Zamawiającego są:

Joanna Stawiska, tel. 71 308 5566, e-mail joanna.stawiska@mpk.wroc.pl

Maciej Fabisz, tel. 71 308 5573, e-mail maciej.fabisz@mpk.wroc.pl

 

8.       Informacje dodatkowe:

1)      Zamawiający informuje, że w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego planuje zawrzeć umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria, o których mowa w pkt 3 niniejszego zapytania.

2)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na każdym etapie bez wskazania przyczyny takiej decyzji.

3)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji warunków realizacji zamówienia z wykonawcą, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę.

4)      Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną[1].

5)      Wzór umowy (jej istotne postanowienia) stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

 

9.       Załączniki do zapytania:

1)      Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym.

2)      Wzór Umowy

3)    Zapytanie ofertowe

4)     Ceny napraw i konserwacji sprzętu (Excel)

 



[1] Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz CENY NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU w Excelu zamieszczony wśród załączników.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.

Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.

Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.

  1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.

  2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.






W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 713085566

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 35.14 2024-08-09 14:49:00 Postępowanie
UMOWA NA ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, DRUKAREK I FAXÓW.pdf pdf 525.4 2024-08-09 14:49:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 680.96 2024-08-09 14:49:00 Postępowanie
CENY NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU.xlsx xlsx 14.83 2024-08-09 14:49:00 Postępowanie
CENY NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU.xlsx xlsx 14.83 2024-08-09 14:49:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wartość oferty z formularza CENY NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU -

CENY NAPRAW I KONSER [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 16