- Strona główna
- Postępowanie ID 960857
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PT.2370.1.2024 Zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej PSP w Gostyniu.
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Klepacki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-29 13:22:00
-
Składania2024-08-04 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-04 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 477717309
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zgodnie z art. 257 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-08-05
11:27:02
|
Maciej Klepacki |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
-
Komenda
Powiatowa
Państwowej
Straży
Pożarnej
w
Gostyniu
-
zawiadamia
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzieleniu
zamówienia
publicznego
w
trybie
zapytania
ofertowego,
do
którego
nie
stosuje
się
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
pn.:
Zakup
wraz
z
montażem
instalacji
fotowoltaicznej
dla
Komendy
Powiatowej
PSP
w
Gostyniu. Przyczyna unieważnienia postępowania: w terminie podanym w zapytaniu ofertowym wpłynęło 8 ofert, ze względu na brak zagwarantowanych środków dla Zamawiającego, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zgodnie z zapisem, iż "postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru ofert w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia" |
2024-08-02
14:51:18
|
Maciej Klepacki |
W
odpowiedzi
na
zapytanie
informujemy: 1- Czy optymalizatory są wymagane? - optymalizatory nie są wymagane. 2- Jaka konstrukcja jest wymagana? - wymaga się zastosowania konstrukcji balastowej. 3- Czym pokryty jest dach? - dach pokryty jest papą. 4- Ile wynosi odległość planowanych paneli fotowoltaicznych do rozdzielni głównej? - pytanie niejasne nie ma znaczenia odległość układ paneli fotowoltaicznych od rozdzielni głównej natomiast znaczenie ma planowane miejsce montażu falownika i jego odległość od rozdzielni głównej i tutaj można przyjąć ok 15 m. 5- Ile wynosi wysokość budynku? - wysokość budynku ok. 7 m. 6- Wadium jest niewymagane. 7- wizja lokalna możliwa w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?