Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-07-2024 08:46:00 |
Składania : | 23-08-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 23-08-2024 12:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający |
Ochotnicza Straż Pożarna w Krasocinie, 29-105 Krasocin, |
Pełnomocnik |
Gmina Krasocin ul. Macierzy Szkolnej 1 29-105 Krasocin NIP 609-00-03-636; REGON 291010145 |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybrane części. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Zamówienie podzielone zostało na 2 części:
Część 1 zakup ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego
Część 2 zakup sprzętu i wyposażenia strażackiego
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Komunikaty