Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-07-2024 11:57:00 |
Składania : | 17-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 17-07-2024 12:00:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 600 096 246
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-07-17 12:25 | Michał Mruk | Zamawiający informuje, że po uśrednieniu otrzymanych ofert otrzymał wartość zamówienia w kwocie 15964,45 zł netto. |
2024-07-12 13:24 | Michał Mruk | Zamawiający będzie wymagał aby Wykonawca w ramach audytu przygotował ankietę dojrzałości |
2024-07-12 12:53 | Michał Mruk |
poniżej
znajdują
się
odpowiedzi
na
pytania
zadane
w
postępowaniu
1. Ilość lokalizacji jednostek audytowanych (adres, adresy) – Starostwo Powiatowe w Lwówku Śląskim, ul. Szpitalna 4 2. Ilość pracowników/użytkowników - 63 3. Ilość wszystkich hostów podłączonych do sieci (komputery, urządzenia serwerowe, urządzenia sieciowe jak np. drukarki, routery, przełączniki, Access Pointy, urządzenia VoIP etc.). W tym rozgraniczyć: a) Ilość komputerów (również przenośnych) - 78 b) Ilość serwerów (fizycznych, wirtualnych) - 17 c) Ilość pozostałych urządzeń podłączonych do sieci - 19 4. Jaki budżet (brutto) przewidzieli Państwo we wniosku grantowym na realizację audytów z ww szacowania ? – 21 412 zł netto 5. Ilość adresów zewnętrznych - 4 6. Ilość podsieci (jaki zakres maski każdej podsieci?) – 2, zakres maski /24 7. Czy wszystkie hosty, podsieci, adresy z pytań 3-5 mają podlegać testom czy wybrana przez Państwa próba? Jeśli próba proszę podać ilości. - Tak 8. Ilość serwerowni i ich lokalizacja? – 1, I piętro Starostwo Powiatowe w Lwówku Śląskim, ul. Szpitalna 4 9. Czy mają Państwo wdrożoną Active Directory? - Tak 10. Jeśli lokalizacji jest kilka, to czy testy da się wykonać z poziomu Centrali, czy trzeba fizycznie odwiedzić każdą lokalizację? – jedna lokalizacja 11. W jakim zakresie usług są Państwo operatorem kluczowym – nie jesteśmy operatorem kluczowym 12. Czy wdrożyli Państwo pełną dokumentację dotyczącą cyberbezpieczeństwa – Nie, dokumentacja ta nie została w pełni wdrożona. 13. Jaką formę audytu wymaga Zamawiający? - stacjonarnie |
Komunikaty