- Strona główna
- Postępowanie ID 953140
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu do ochrony poczty
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Sowińska-Maćkowiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-10 16:03:00
-
Składania2024-07-18 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-18 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Termin składania ofert: do 18.07.2024 r. do godz. 09.00
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 612927582
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-12
12:17:09
|
Anna Sowińska-Maćkowiak |
Zapytanie
z
dnia
11.07.2024
r.
-
Uszczegółowienie
zakresu
oraz
formy
przeprowadzanych
prac
w
ramach
12
miesięcznej
opieki
inżynierskiej. - Zaawansowana konfiguracja urządzeń w miejscu instalacji przez certyfikowanego inżyniera (na żądanie), zgodnie z wymaganiami użytkownika, - Doradztwo w zakresie późniejszych konfiguracji, - Rekonfigurację urządzenia w związku ze zmianami środowiska lub wymaganiami klienta (nieograniczona liczba rekonfiguracji), - Pełne wsparcie techniczne zespołu certyfikowanych inżynierów (w miejscu instalacji lub zdalnie), - Pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta, - Pomoc w procesie realizacji naprawy i wymiany w ramach posiadanej gwarancji, - Wsparcie 24x7x5 w zakresie doraźnej pomocy, w momencie pojawienia się problemu, - Aktualizacje oprogramowania firmware do najnowszej dostępnej wersji w asyście certyfikowanych inżynierów – w miejscu instalacji lub zdalnie, - Przegląd konfiguracji i optymalizacja ustawień (minimum 1 raz w miesiącu cyklicznie, przez okres trwania licencji – łącznie 12 przeglądów). |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?