Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSr-IX.271.37.2024 Program retencji i poprawy czystości wód w zlewni jeziora Rusałki – ETAP I

Joanna Grześkowiak
Miasto Poznań Oddział: Wydział Klimatu i Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2024 15:09:00
Składania : 22-07-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Program retencji i poprawy czystości wód w zlewni jeziora Rusałki – ETAP I, tj. opracowanie koncepcji rekultywacji jeziora Rusałka, na podstawie którego Zamawiający zrealizuje program działań ochronnych i rekultywacyjnych uwzględniających czynniki środowiskowe, ekonomiczne i społeczne. Przyjęte w opracowaniu metody winny wykorzystywać technologie remediacji biologicznej z możliwością zastosowania innowacyjnych metod. 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy.

    2. Termin wykonania zamówienia:

4 miesiące od dnia podpisania umowy.

    3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Jednym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).

    4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

  1. ) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej  trzy zabiegi remediacji i/lub rekultywacji zbiorników wodnych przy wykorzystaniu metod biologicznych o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 5 ha.
  2. ) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem sześciu osób przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, które posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, tj.:

a)    co najmniej jedną osobą o specjalizacji: ichtiolog, która posiada minimum stopień magistra, posiadająca doświadczenie polegające na uczestnictwie w pracy zespołu, przeprowadzającego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną remediację wód;

b)    co najmniej jedną osobą o specjalizacji: mikrobiolog, która posiada minimum stopień magistra, posiadającą doświadczenie polegające na uczestnictwie  w pracy zespołu, przeprowadzającego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną remediację wód;

c)    co najmniej jedną osobą o specjalizacji: z zakresu inżynierii środowiska lub ochrony środowiska, która posiada minimum stopień magistra, posiadającą doświadczenie polegające na uczestnictwie w pracy zespołu, przeprowadzającego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną remediację wód;

d)    co najmniej jedną osobą o specjalizacji: z zakresu inżynierii środowiska lub ochrony środowiska, która posiada minimum stopień magistra, posiadającą doświadczenie w badaniach hydrologicznych wód powierzchniowych, analizach zlewni i monitoringu wód powierzchniowych pod kątem oceny stanu troficznego oraz modelowania matematycznego procesów ekohydrologicznych dla rzek;

e)    co najmniej jedną osobą o specjalizacji: z zakresu biologii, algologii lub mikrobiologii, która posiada minimum stopień magistra, specjalizującą się w badaniu sinic oraz analizach toksyn mikrosinicowych w wodach powierzchniowych;

f)     co najmniej jedną osobą o specjalizacji: z zakresu algologii, która posiada minimum stopień magistra, specjalizującą się w badaniu gatunków glonów i sinic w wodach powierzchniowych.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji.

W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w pkt 1) i pkt 2) należy przedłożyć: 

1) Wykaz usług Wykonawcy przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie pięciu ostatnich lat, a w jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, powierzchni zbiornika wodnego, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

2) Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, informacją dysponowania tymi osobami oraz udokumentowanie kwalifikacji zawodowych (dyplomy, certyfikaty) i doświadczenia  wymienionych osób (publikacje naukowe lub dokumenty branżowe we wskazanej tematyce).


    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto (zł) + podatek VAT = cena brutto (zł)

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia. 

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.

    6. Zasady płatności:

Zgodnie z paragrafem 4 Projektowanych postanowień umowy.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4859

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 2 do umowy.xlsx xlsx 11.08 2024-07-15 15:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy.doc doc 91.5 2024-07-15 15:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy.docx docx 1189.79 2024-07-15 15:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do umowy.doc doc 48.5 2024-07-15 15:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do umowy.docx docx 23.66 2024-07-15 15:09:00 Postępowanie
Projektowane postanowienia umowy.doc doc 105 2024-07-15 15:09:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 do umowy.xlsx xlsx 11.08 2024-07-15 15:09:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kalkulacja szczegółowa Proszę o uzupełnienie kalkulacji szczegółowej stanowiącej załącznik nr 2 do umowy.

Załacznik nr 2 do um [...].xlsx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2499 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 34