- Strona główna
- Postępowanie ID 952176
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DA.2611.2.11.2024.OS Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r. - Cz. B - dostawa worków i rękawic, mopów
Wystawiający
-
UżytkownikOlga Sampławska
-
Organizacja
-
OddziałKompleks obiektów sportów zimowych i letnich - LT
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-09 11:01:00
-
Składania2024-07-17 10:30:00
-
Otwarcie ofert2024-07-17 10:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r. - Cz. B - dostawa worków i rękawic, mopów”
Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do zaoferowanych materiałów ww. dokumenty wystawione przez producentów przy zakupie towaru.
Szacunkowe ilości artykułów podane w specyfikacji asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Rzeczywista wielkość dostaw będzie wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Dopuszcza się zakup mniejszych ilości asortymentu niż określono w zapytaniu ofertowym. Ilość zamawianego asortymentu nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy.
Asortyment przedstawiony w formularzu ofertowym nie jest katalogiem zamkniętym, Zamawiający w ciągu trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment – pozaofertowy, w wysokości nieprzekraczającej 20% ogólnej wartości zamówienia podstawowego-ofertowego
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów ofertowych.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzujących je, poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób: nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech.
W przypadku pozycji nr: 1-10, 15-22 oraz 27-28 określonych w Formularzu Ofertowym Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktów konkretnie określonych przez Zamawiającego. W ww. pozycjach Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów równoważnych.
TERMIN REALIZACJI
Realizacja zamówienia będzie następowała przez okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o maksymalnie 3 miesiące w sytuacji niewykorzystania całości przedmiotu umowy, ustalonej na podstawie przyjętej Oferty;
DOSTAWA
1) Dostawa środków następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych zamówień Zamawiającego. Zamówienie cząstkowe Zamawiający zgłosi telefonicznie, osobiście lub wyśle drogą elektroniczną ze wskazaniem miejsca dostawy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia cząstkowego w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Termin dostawy liczony jest następnego dnia po zgłoszeniu zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. od 8:00 do 15:00. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu dostawy.
3) Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku stwierdzenia wad, dostarczenia towarów niezgodnych z warunkami zamówienia lub niekompletności dostawy, z zachowaniem prawa do kar umownych za nieterminową dostawę.
4) Wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, a także wszelkie ryzyko utraty lub uszkodzenia w czasie przewozu, załadunku, rozładunku towaru obciążają i spoczywają na Wykonawcy.
CENY
Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym zgodnie z zapisami w projekcie umowy. W przypadku artykułów nieokreślonych w formularzu ofertowym, obowiązują ceny z dnia złożenia zamówienia pomniejszone o zaproponowany przez Wykonawcę rabat.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego rabat wynosi 10%. Zaproponowany przez Wykonawcę rabat nie może ulec zmniejszeniu przez cały okres realizacji umowy.
Do faktury (lub na fakturze) Wykonawca winien dołączyć informację dotyczącą wielkości udzielonego rabatu na dostarczony materiał pozaumowny.
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERTY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena brutto – 100%
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonywał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 sukcesywną dostawę worków i rękawic, mopów, o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto, zgodnie ze wzorem do zapytania ofertowego.
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
2. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, ze zm), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-23
15:10:10
|
Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie „DA.2611.2.11.2024.OS Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r. - Cz. B - dostawa worków i rękawic, mopów” zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: Przedsiębiorstwo Handlowe "OPTIMA" Roman Chlebowski, 82-300 Elbląg, ul. Niska 5, wartość oferty: 33 433,53 zł brutto |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?