Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2300.36.2024 Dostawa i rozładunek ziarna zbóż dla Ośrodka Hodowli Zwierzyny przy Nadleśnictwie Nowe Ramuki w 2024 roku

Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2024 14:28:00
Składania : 18-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 18-07-2024 10:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

 

PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE

NADLEŚNICTWO NOWE RAMUKI

NOWY RAMUK 19 10-687 Olsztyn 10 woj. warmińsko-mazurskie

tel. (89) 5133810, fax (89) 5133825 e-mail:noweramuki@olsztyn.lasy.gov.pl

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 130 000,00 zł.

 

1.    Nazwa zamówienia:

Dostawa i rozładunek ziarna zbóż dla Ośrodka Hodowli Zwierzyny przy Nadleśnictwie Nowe Ramuki w 2024 roku

 

2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek ziarna zbóż dla Ośrodka Hodowli Zwierzyny przy Nadleśnictwie Nowe Ramuki w 2024 roku:

a)    20 ton jęczmienia

b)    62 tony pszenżyta 

c)    22 ton kukurydzy

 

Wymagania:

a)    ziarno zbóż musi być suche - maksymalna wilgotność 14,5%, nadające się do bezpośredniego skarmiania i dalszego przechowania w magazynie,

b)    ziarno nie może zawierać zanieczyszczeń ogółem powyżej 6%, w tym zanieczyszczeń nieużytecznych do 2%,

c)    ziarno o swoistym zapachu, zdrowe, o jakości handlowej, wolne od szkodników magazynowych,

d)    miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia  jest:

- magazyn Obwodu łowieckiego nr 268 w miejscowości Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn, w następujących ilościach: jęczmień 20 ton, pszenżyto 40 ton, kukurydza 11 ton),

- magazyn obwodu łowieckiego nr 270 w miejscowości Pluski, ul. Klonowa 32, 11-034 Stawiguda, w następujących ilościach: pszenżyto 22 ton, kukurydza 11 ton),

e)    rozładunek dostarczonego zboża leży po stronie wykonawcy, do czego sugeruje się zastosowanie podajnika pneumatycznego.  

 

  1. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena - 100%
  2. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy
  3. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego

6.    Forma i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 18.07.2024 do godz. 10:00 następującymi środkami przekazu:

a)            za pośrednictwem Platformy Zakupowej

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_noweramuki

b)            osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Nowe Ramuki

c)            pocztą  tradycyjną na adres: Nadleśnictwo Nowe Ramuki, Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn 10

  1. Otwarcie ofert nastąpi 18.07.2024 o godzinie 10:10
  2. Oferta nie spełniająca wymagań określonych w niniejszym zapytaniu lub niezgodna z przepisami prawa zostanie odrzucona.
  3. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:

Część I. Dostawa 20 ton jęczmienia i 40 ton pszenżyta do magazynu w miejscowości Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn,

Część II. Dostawa 22 ton pszenżyta do magazynu przy ulicy Klonowej 32 w Pluskach, 11-034 Stawiguda,

Część III. Dostawa 22 ton kukurydzy, w tym:

11 ton kukurydzy do magazynu przy ulicy Klonowej 32 w Pluskach, 11-034 Stawiguda

11 ton kukurydzy do magazynu w miejscowości Nowy Ramuk 19, 10-687 Olsztyn

Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia.

10.  Informacja o ofertach wariantowych: nie dopuszcza się

  1. Informacje dodatkowe można uzyskać u Pana: Kamil Zdun  tel. 796 557 016
  2. Wybór oferty nastąpi zgodnie z procedurą dokonywania wydatków nie objętych przepisami Prawa zamówień publicznych w Nadleśnictwie Nowe Ramuki, wprowadzoną Zarządzeniem nr 5 Nadleśniczego Nadleśnictwa Nowe Ramuki z dnia 21.01.2022r. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi zobowiązania Nadleśnictwa Nowe Ramuki do zawarcia umowy, a postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny.

                                                                                                  

                                                                                          

      Nadleśniczy

GRZEGORZ WANAT

 

Załączniki:

1.    Formularz ofertowy,

2.    Wzór umowy. 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

            W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – dalej „Ustawa”. Na podstawie:

1)            art. 7 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający wyklucza Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;

2)            art. 7 ust. 1 pkt 2 Ustawy Zamawiający wyklucza Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;

3)            art. 7 ust. 1 pkt 3 Ustawy Zamawiający wyklucza Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy.

 

 


 

 

 

Informacja w sprawie przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1.   Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Nowe Ramuki.

2.   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn.: „Dostawa i rozładunek ziarna zbóż dla Ośrodka Hodowli Zwierzyny przy Nadleśnictwie Nowe Ramuki w 2024 roku”, a także w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz udokumentowania niniejszego postępowania i jego archiwizacji.

Dane osobowe wybranego Wykonawcy będą przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu wykonania umowy oraz wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności rachunkowych i podatkowych.

3.   Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej z administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmioty świadczące usługi doradcze, w tym usługi prawne.

4.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a w przypadku zawarcia umowy - przez okres 5 lat od dnia zawarcia umowy, lecz nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.

5.    Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i złożeniem oferty. Nie podanie określonych danych spowoduje nieważność oferty.

W przypadku wyboru Pana/Pani oferty - podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Jest Pana/Pani zobowiązany do ich podania, gdyż w przeciwnym razie niemożliwe byłoby zawarcie umowy oraz realizacja innych celów przetwarzania danych.

6.      W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

7.      Posiada Pani/Pan:

1)  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

2)  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

3)  na podstawie art. 17 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora usunięcia danych osobowych,

4)  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

5)  na podstawie art. 21 ust. 1 RODO prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

6)  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8.      Nie przysługuje Pani/Panu:

1)  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

na podstawie art. 21 ust. 1 RODO prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o przetargu-1.pdf pdf 125.43 2024-07-05 14:28:00 Postępowanie
Zał. 1 Formularz ofertowy.pdf pdf 80.09 2024-07-05 14:28:00 Postępowanie
Zał. 2 Wzór umowy.pdf pdf 85.22 2024-07-05 14:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 155