Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2024 14:36:00 |
Składania : | 04-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-07-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w związku z
postępowaniem nr BZA.37672.29.2024.KS zapraszamy
Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie audytu
energetycznego sieci ciepłowniczej na terenie Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej
10 we Wrocławiu”.
I.
Opis przedmiotu zamówienia, warunki i
sposób realizacji:
1.
Przedmiotem zamówienia jest:
opracowanie audytu energetycznego sieci
ciepłowniczej na terenie Dozamel Sp. z o.o., w tym przede wszystkim:
a)
inwentaryzację techniczno-budowlaną i
technologiczną sieci ciepłowniczej,
b)
analizę stanu izolacji sieci cieplnej
c)
ocenę stanu technicznego sieci wraz z armaturą
d) dokumentację wykonania kolejnych kroków
optymalizacyjnych algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia
termomodernizacyjnego i wyboru optymalnego wariantu modernizacji sieci cieplnej
wraz z kosztorysami
e)
opis techniczny, niezbędne szkice i przedmiar
robót optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego
Audyt
powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w
sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu
remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności
przedsięwzięcia termomodernizacyjnego z dnia 17 marca 2009 r. (Dz.U. Nr
43, poz. 346 wraz z późniejszymi zmianami).
2. Zakres
audytu obejmuje rurociąg ciepłowniczy zasilający i powrotny przebiegający na
estakadzie zewn. na odcinku od hali D1 do hali A2 (dług. ok. 1150 m każdy), na
podporach zewn. wokół hali B2 (dług. ok. 435 m każdy) oraz wewnątrz hali C1
(dług. ok. 65 m każdy). Pozostałe odcinki sieci CO biegnące od sieci głównej do
poszczególnych budynków były modernizowane w latach wcześniejszych i nie
wchodzą w zakres audytu energetycznego. Szczegółowy przebieg sieci CO
przeznaczonego do audytu jest zaznaczony na zał. nr 3a. Zalecana jest wizja lokalna na terenie spółki
„Dozamel”.
3.
Inwentaryzacja stanu istniejącego – przed
przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego sieci
ciepłowniczej, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji
przedmiotu zamówienia.
4.
Zdjęcia rurociągu stanowią Załącznik nr 3.
5. Audyt
powinien być wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma
służyć.
6. Wykonawca
zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby
posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
7. Dokumentacja
stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie
3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno
zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej
dokumentacji w wersji elektronicznej w
standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki
należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów
„AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy
dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.
8. Przedmiot
zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do
Zaproszenia),
2) wizje lokalne, ustalenia z kierownictwem ośrodka
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe.
II.
Termin realizacji:
4 tygodnie od dnia podpisania Umowy w sprawie
zamówienia.
III.
Termin gwarancji: 3 lata
Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Umowy
BZA.37671.28.2024.KS
2. Ogólne
warunki udzielenia zamówienia (OW)
3. Zdjęcia rurociągu
3a. Przebieg
sieci ciepłowniczej
4. RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661-100-041, w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty