Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-06-2024 13:11:00 |
Składania : | 25-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-06-2024 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert
w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego
Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny na:
„Dostawa i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku”
I. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku w lokalizacji Giżycko, Al. 1 Maja 14”
II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
2. Cena netto i brutto musi być podana w złotych polskich. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym integralną część postępowania na platformie zakupowej.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i uruchomienie 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku w lokalizacji Giżycko, Al. 1 Maja 14, zgodnie z parametrami technicznymi i funkcjonalnymi zawartymi w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.
IV. Termin realizacja zamówienia:
30 dni od daty udzielenia zamówienia
V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
VIII. Termin składania ofert upływa dnia 25.06.2024 r. o godz. 10.00.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW).
IX. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 25.06.2024 r. o godz. 10:10.
X. Termin związania ofertą – 14 dni.
XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami:
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
XII. Kryteria oceny:
1. Najniższa cena brutto 100%.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod nr tel. 87 7324 140
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-25 11:10 | Mirosław Domysławski | Na podstawie punktu VII lit. e niniejszego postępowania prosimy o wypełnienie i odesłanie załączonego formularza weryfikacyjnego do dnia 26.06.2024 do godz. 12.00. |
2024-06-25 10:42 | Mirosław Domysławski | Zbiorcze zestawienie ofert |
2024-06-21 08:38 | Mirosław Domysławski |
W
odpowiedzi
na
przesłane
pytania
zamawiający
odpowiada. Pytanie: Czy zamawiający dopuści urządzenie drukujące z pojemnością odbiorczą 400 arkuszy? Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuści urządzenie drukujące z pojemnością odbiorczą 400 arkuszy. Pytanie: Czy zamawiający dopuści urządzenie drukujące bez obsługi języków opisu strony XPS i HP-GL? Odpowiedź: Tak. Zamawiający dopuści urządzenie drukujące bez obsługi języków opisu strony XPS i HP-GL. Pytanie: Czy zamawiający dopuści urządzenie drukujące z rozdzielczością druku 1200 x 1200 dpi oraz 9600 x 600 dpi? Odpowiedź: Nie. Zamawiający nie dopuści urządzenia drukującego z rozdzielczością druku 1200 x 1200 dpi oraz 9600 x 600 dpi. Pytanie: Czy zamawiający dopuści urządzenie drukujące z dyskiem SSD 128 GB w standardzie? Odpowiedź: Nie. Zamawiający nie dopuści urządzenia drukującego z dyskiem SSD 128 GB w standardzie. |
Komunikaty