- Strona główna
- Postępowanie ID 941089
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZO 3/2021 Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz usług serwisowych w zakresie wykonywania napraw bieżących i konserwacji (w tym również zdalnie) aparatu RTG o nazwie: DRX –Ascend System, typu DRX Ascend System, producent Carestream Health Inc./ Chiny, rok produkcji 2017
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Sierota
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-14 09:31:00
-
Składania2024-06-21 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-21 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Wykonawca
zobowiązany jest do posiadania właściwego certyfikatu akredytacji.
2. Wykonawca
musi być podmiotem upoważnionym przez wytwórcę lub autoryzowanego
przedstawiciela do wykonywania okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej
obsługi serwisowej, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji,
sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa przedmiotu umowy.
3. Zamawiający wymaga wykonania przeglądu technicznego 2 razy w ciągu roku.
4. Umowa ma być zawarta na czas określony, do dnia 31.12.2025r.
5. Cena ma obejmować koszt wykonania jednego przeglądu wraz z dojazdem do siedziby Zamawiającego i usługi serwisowej, w tym w szczególności:
1) zapewnienie reakcji zdalnej w razie występowania takiej możliwości w czasie nieprzekraczającym 8 godzin
2) zapewnienia pomocy telefonicznej
6. Zamawiający wymaga wykonania napraw bieżących w razie wystąpienia awarii. Koszt usunięcia awarii, w tym koszt części zamiennych, będzie uzależniony od rodzaju i zakresu wykonanej usługi. Zamawiający wymaga zapewnienia reakcji na naprawę w czasie dwóch dni roboczych.
7. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej.
8. Prowadzone postępowanie nie musi się zakończyć wyborem oferty Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga podania ceny netto za 1 przegląd.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-08
10:55:05
|
Paulina Sierota | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający postanowił o unieważnieniu niniejszego postępowania. |
2024-06-28
10:32:34
|
Paulina Sierota |
W
załączeniu
wynik
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?