- Strona główna
- Postępowanie ID 937468
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
MT.2370.1.2024 „Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6”.
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Chęczyński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-06 13:41:00
-
Składania2024-06-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-24 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-09
10:58:54
|
Krzysztof Chęczyński |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia,
jeżeli
cena
lub
koszt
najkorzystniejszej
oferty
lub
oferta
z
najniższą
ceną
przewyższa
kwotę,
którą
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia,
chyba
że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. (Art. 255 ust. 3 ustawy Pzp) Załączniki |
2024-07-09
10:51:29
|
Krzysztof Chęczyński |
W
imieniu
Zamawiającego
przekazuję
informację
o
unieważnieniu
postępowania
na
podstawie
art.
255
ust.
3
ustawy
o
PZP.
Załączniki |
2024-07-09
10:49:04
|
Krzysztof Chęczyński | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-06-24
15:34:06
|
Krzysztof Chęczyński |
W
imieniu
Zamawiającego
przekazuję
informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-06-23
08:26:28
|
Krzysztof Chęczyński | Zamawiający na zrealizowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 425 000,00 złotych brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?