Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-23-2024 Wykonanie prac remontowych pokoi biurowych (m.in. malowanie i wymiana wykładziny) w budynku WSA w Warszawie przy ul. Pankiewicza 4.

Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2024 07:45:00
Składania : 21-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 21-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest remont 60 pokoi biurowych, w szczególności:

1) malowanie pokoi biurowych;
2) wymiana wykładziny w pokojach biurowych (wykładzina zakupiona przez zamawiającego);

2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy, w dniach i godzinach:

1) od poniedziałku do piątku - od godz. 16.00 do następnego dnia do 7.00;

2) od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 7.00.


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ oraz wzór umowy.


WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca: w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia ofert, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie umowy polegające na wymianie/montażu wykładziny w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej na łączna kwotę 50.000 zł brutto.


2. Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunku udziału w postępowaniu określonego w ust. 1, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.


Uwaga: Zamawiający zaleca by wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną terenu realizacji prac, która zostanie potwierdzona przez przedstawiciela zamawiającego. Aby umówić się na wizję lokalna należy skontaktować się z p. Zbigniewem Kowalskim - tel. 22 553 70 33, e-mail: zbigniew.kowalski@warszawa.wsa.gov.pl


KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT Kryteria wyboru: [C] cena oferty - 100%.


1. W przypadku pytań, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu:

w sprawach dotyczących opisu przedmiotu: Zbigniew Kowalski - tel. 22 553 70 33,

w sprawach proceduralnych: Magdalena Jańczuk - tel. 22 553 78 66 oraz Piotr Kosicki - tel. 22 553 7865.

2. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.


Dodatkowe informacje związane z obsługą platformy - proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 2 do umowy_ OPZ.pdf pdf 130.63 2024-06-12 07:45:00 Postępowanie
załącznik nr 2_wzór umowy WSA-ZP-PP-23-2024.pdf pdf 287.93 2024-06-12 07:45:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-06-12 07:45:00 Postępowanie
Wykaz robót .docx docx 14.43 2024-06-12 07:45:00 Kryterium

Komunikaty

2024-06-19 08:36 Piotr Kosicki Szanowni Państwo

Do Zamawiającego wpłynęły pytania do treści zapytania ofertowego, poniżej pytania wraz z odpowiedziami.

Pytania:
1) Proszę o informację czy po stronie Zamawiającego jest opróżnienie szaf/biurek z dokumentów?
2) Proszę o informację czy Zamawiający we własnym zakresie dokonuje utylizacji powstałych odpadów w szczególności starej wykładziny dywanowej, jeśli tak to gdzie trzeba składować odpady ?
3) Czy Zamawiający przewiduje wymianę pasków wykładziny, które są wklejone istniejące listwy cokołowe ?

Odpowiedzi:
1) Opróżnienie szaf/biurek z dokumentów i ich spakowanie do pojemników plombowanych jest po stronie zamawiającego, a zadaniem wykonawcy jest wyniesienie i wniesienie pojemników z dokumentami do pomieszczeń, w których będą wykonywane prace.
2) W Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) po stronie obowiązków Wykonawcy zapisano: "zerwanie starej wykładziny (w płytkach o wym. 50x50 cm), oraz jej utylizacja, oraz zerwanie istniejącej/starej/pozostałej warstwy klejowej pod wykładziną", co należy rozumieć, że utylizacja wykładziny jest po stronie Wykonawcy.
3) Tak, w ramach wymiany posadzki z wykładziny, wymianie podlegają również cokoły z wykładziny ("paski z wykładziny"), co jest wykonywane w celu ujednolicenia kolorystyki posadzki.

Powyższe wyjaśnienia mające wpływ na kalkulację, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dwukrotne malowanie ścian w pokojach biurowych kolor kremowy mat zgodnie z OPZ oraz wzorem umowy 1200 m^2 - (0)
2 demontaż i utylizacja starej wykładziny oraz zerwanie starej warstwy klejowej zgodnie z OPZ oraz wzorem umowy 630 m^2 - (0)
3 montaż wykładziny dostarczonej przez zamawiającego zgodnie z OPZ oraz wzorem umowy 630 m^2 - (0)
4 pozostałe prace dodatkowe w 60 pokojach biurowych- m. in zabezpieczenie podłóg przed malowaniem, uzupełnienie ubytków, przenoszenie mebli , sprzętu IT, prace porządkowe itp. zgodnie z OPZ oraz wzorem umowy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami umowy: 6 tygodni od daty zawarcia umowy, prace będą mogły być prowadzone: 1) od poniedziałku do piątku - od godz. 16.00 do następnego dnia do 7.00; 2) od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 7.00. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 2 - Zapoznałem się z OPZ, wzorem umowy oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
8 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
9 Oświadczenie 6 - Niniejszym oświadczam że w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia ofert, zrealizowałem co najmniej dwie umowy polegające na wymianie/montażu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej na łączna kwotę 50.000 zł brutto - proszę potwierdzić wpisując: " Potwierdzam" oraz na potwierdzenie należy załączyć wykaz robót wraz z referencjami lub wykaz i protokół potwierdzający prawidłowe wykonanie usługi (dokumenty podpisuje uprawniony przedstawiciel wykonawcy - dokumenty należy zeskanować w formacie PDF i załączyć do oferty) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wykaz robót .docx

(0)
10 Gwarancja - Oświadczam, że udzielę min. 2 letniej gwarancji na wykonane prace, zgodnie z zapisami wzoru umowy. proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" oraz podać długość okresu gwarancji w miesiącach (min. 24 m-ce) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 254