Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-06-2024 20:06:00 |
Składania : | 17-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-06-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-06-25 14:41 | Zakład Komunalny Sp. z o.o. | Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający zawiadamia o dokonaniu wyboru najkorzystniejszych ofert w przedmiotowym postępowaniu w częściach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Zakład Komunalny Sp. z o. o., 45-574 Opole, ul. Podmiejska 69, Oliwia Łazarska |
2024-06-17 13:37 | Zakład Komunalny Sp. z o.o. |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
przekazuje
informacje
z
otwarcia
ofert. Zakład Komunalny Sp. z o. o., 45-574 Opole, ul. Podmiejska 69, Oliwia Łazarska |
2024-06-17 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
(brutto)
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia: część nr 1: 50 000,00 złotych brutto część nr 2: 38 000,00 złotych brutto część nr 3: 38 130,00 złotych brutto część nr 4: 38 130,00 złotych brutto część nr 5: 42 000,00 złotych brutto część nr 6: 40 000,00 złotych brutto część nr 7: 24 000,00 złotych brutto część nr 8: 141 000,00 złotych brutto |
Komunikaty