- Strona główna
- Postępowanie ID 933709
Postępowanie:
Z/Adm 101/2024 Dostawa poduszek medycznych i poszewek zmywalnych - znak sprawy Z/Adm 101/2024
Wystawiający
-
UżytkownikDział Zamówień Publicznych
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-28 12:48:00
-
Składania2024-06-06 09:00:00
-
TrybOgłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PODUSZEK MEDYCZNYCH ORAZ POSZEWEK ZMYWALNYMI NA TE PODUSZKI
Wojewódzki
Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku kieruje
zapytanie ofertowe i zaprasza do złożenia oferty na dostawę poduszek medycznych w ilości 532
sztuk oraz
poszewek zmywalnych
na te poduszki w ilości 582 sztuk zgodnie z Opisem
przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2).
Zamawiający
wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie: do 15 dni kalendarzowych od dnia
wystawienia zlecenia.
Wykonawca na dostarczone poduszki udzieli Zamawiającemu
gwarancji na okres min. 12 miesięcy.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy. Wykonawca
rozpocznie realizację zamówienia po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego wg
wzoru - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
Termin zapłaty wynagrodzenia wynosi 30 dni od daty
wystawienia faktury.
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
- w
sprawie przedmiotu zamówienia – Jakub Amsolik tel: 602 665 510;
e-mail: administracja@wsp-bilikiewicz.pl
w godz.
8:00 – 14:00.
- w sprawach formalnych – Anna Żurańska tel. (58) 52-47-518
e-mail: dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl
w godz. 8:00 – 14:00.
1.
Wykonawca
ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia:
1)
wypełnionego
formularza „Oferty”, będącego
Załącznikiem nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego,
2)
stosownego pełnomocnictwa – w przypadku, gdy
upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego
rejestru,
3)
karty katalogowe oraz certyfikaty na potwierdzenie
spełniania wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 2).
2. Kryteria
wyboru ofert: cena - 100%
Załączniki do postępowania
Komunikaty
2024-06-10
12:12:53
|
Dział Zamówień Publicznych |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
z
dnia
10.06.2024
r.
Załączniki |
2024-06-06
12:50:18
|
Dział Zamówień Publicznych |
Informacja
z
otwarcia
ofert
w
dniu
06.06.2024
r.
Załączniki |
2024-05-31
12:47:21
|
Dział Zamówień Publicznych |
Odpowiedzi
na
pytania
Wykonawców
z
dnia
31.05.2024
Załączniki |
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.