Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-05-2024 14:18:00 |
Składania : | 27-05-2024 14:16:00 |
Otwarcia : | 27-05-2024 14:21:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji i jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej w zakresie usługi rozszerzonego wsparcia przez okres 12 miesięcy, w dni robocze dla Systemu Formularzy Elektronicznych (SFE) obejmującego:
wsparcie analityczne i programistyczne związane z dostosowaniem Systemu do potrzeb
Zamawiającego w liczbie do 300 roboczogodzin realizowanych według potrzeb w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie.
W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązuje się do:
1) analizy i wyceny wniosków UOKiK dotyczących usług wsparcia programistycznego i analitycznego;
2) zapewnienia rocznej gwarancji na wykonanie usługi wsparcia programistycznego i analitycznego oraz zapewnienie kompatybilności rozwiązania z systemem SFE ;
3) realizacji prac analitycznych i programistycznych związanych z tworzeniem nowej funkcjonalności Systemu;
4) realizacja prac analitycznych i programistycznych związanych z modyfikacją istniejącej funkcjonalności Systemu;
5) realizacji prac analitycznych i programistycznych związanych z zapewnieniem komunikacji pomiędzy Systemem a systemami dziedzinowymi.
Realizacja prac odbywać się będzie w następujących etapach:
1) zgłoszenie przez Zamawiającego prac do realizacji na wskazany adres email:…….,
2) w razie potrzeby - uszczegółowienie przez Strony zakresu prac,
3) wycena czasowa przez Wykonawcę zgłoszonego zakresu prac w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia do realizacji prac przez Zamawiającego,
4) zamówienie przez Zamawiającego prac (w wyniku akceptacji wyceny czasowej) lub rezygnacja z realizacji prac (brak akceptacji wyceny czasowej),
5) realizacja przez Wykonawcę zamówionych prac, zgodnie z wyceną czasową, w tym aktualizacja dokumentacji wynikająca ze zrealizowanych prac,
6) odbiór przez IT UOKiK zrealizowanych prac, w tym zaktualizowanej dokumentacji, potwierdzony protokołem odbioru w terminie 10 dni roboczych od dostarczenia przez Wykonawcę protokołu odbioru, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Umowy.
7) Zamawiający ma prawo do zgłoszenia uwag do protokołu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac wynikających z uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Po upływie tego terminu Zamawiający dokona odbioru poprawionej pracy w terminie 10 dni roboczych.
Termin realizacji: 01.06.2024 roku do 31.05.2025r.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-27 16:12 | Andrzej Stelmach |
Dziękuję
za
udział
w
zapytaniu
ofertowym.
Najkorzystniejszą ofertę według zadanego kryterium (100% cena) złożył p. Sławomir Sęk W związku z powyższym wskazanemu Wykonawcy zostanie powierzona realizacja zamówienia. Z poważaniem, Andrzej Stelmach |
2024-05-27 16:09 | Andrzej Stelmach | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty