Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZIT-III-042.106.11.2024 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Biura ZIT na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku: nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja artykułów biurowych na potrzeby Biura ZIT”.

Angelika Daroń
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Biuro ZIT BydOF
Termin:
Zamieszczenia : 24-05-2024 09:35:00
Składania : 03-06-2024 09:23:00
Otwarcia : 03-06-2024 09:28:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 Szanowni Państwo,

 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

I.      I. Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty w przedmiocie  zamówienia zakupu i dostawy materiałów biurowych na potrzeby Biura ZIT określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku: nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja artykułów biurowych na potrzeby Biura ZIT”.

II.      II. Ofertę wraz załącznikami należy przygotować zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja artykułów biurowych na potrzeby Biura ZIT”.

III.   Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie  do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty.

IV.      Na formularzu powinna znaleźć się firmowa pieczątka oraz czytelny podpis oferenta.

V.        Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą realizację całego przedmiotu zamówienia.

VI.      Oferta złożona po terminie składania ofert nie zostanie rozpatrzona.

VII.     Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

VIII.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

IX.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia środków w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków przewidzianych na realizację przedmiotowego zadania.

X.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom, a także nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych  i wariantowych.

XI.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert.

XII.   Dostawa winna się odbyć w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia podpisania umowy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1500, zgodnie z ilościami, które odpowiadają asortymentowi wskazanemu w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego;

XIII.   Dokumentem potwierdzającym zgodność zamówienia z dostawą będzie Protokół Odbioru Dostawy (zał. nr 3) podpisany przez Wykonawcę i osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Brak uczestnictwa Wykonawcy w czynnościach odbioru upoważnia przedstawicieli Zamawiającego, do czynności odbioru bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.

XIV.            INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:

1.       Wykonawca zobligowany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą:

1)  Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

2)  Pełnomocnictwo (Upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu  o udzielenie zamówienia.

3)  Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.

2.     Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie wyszczególnione pozycje w załączniku  nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; nieuwzględnienie choćby jednej pozycji spowoduje  odrzucenie oferty;

3.       W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego asortymentu pod warunkiem, że asortyment równoważny będzie posiadał co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w Załączniku nr 2;

4.         Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim musi odpowiadać asortyment, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.

5.        Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny  produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego asortymentu/produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych;

6.       Wszystkie artykuły biurowe powinny być nowe, opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość,  rodzaj) bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta;

7.           W przypadku dostarczenia asortymentu niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 5 dni roboczych  od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy towar na nowy, wolny  od wad.

8.           W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny ofert dodatkowych nie mogą być wyższe niż pierwotnie.

9.           Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego    w każdym czasie bez podania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku jeżeli cena oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia.

10.         Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej ilości sztuk, gdy oferowana cena będzie niższa od przewidzianej na realizację niniejszego zamówienia, bądź zmniejszenia ilości sztuk   w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków w budżecie Biura ZIT.

XV.           Nazwa oraz adres Zamawiającego:

 Miasto Bydgoszcz – Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru  Funkcjonalnego (Biuro ZIT), 

           ul. Jagiellońska 61, 85-027 Bydgoszcz         

 

          W przypadku pytań: 

-          merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub   

           pod  nr tel.52 5858093

-         związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy

           zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach   

            od  8:00 do 17:00.

·           tel. 22 101 02 02

·          e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.nr 1 formularz.pdf pdf 45.54 2024-05-24 09:35:00 Postępowanie
zał. nr 2 specyfikacja.pdf pdf 915.47 2024-05-24 09:35:00 Postępowanie
zał. nr 3 protokół.pdf pdf 64.29 2024-05-24 09:35:00 Postępowanie
zał. nr 4 oświadczenie.pdf pdf 57.25 2024-05-24 09:35:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.pdf pdf 336.37 2024-05-24 09:35:00 Postępowanie
zapytanie materiały biurowe .docx docx 141.18 2024-05-24 09:35:00 Postępowanie
zał.nr 1 formularz.pdf pdf 45.54 2024-05-24 09:35:00 Kryterium
zał. nr 2 specyfikacja.pdf pdf 915.47 2024-05-24 09:35:00 Kryterium
wynik.pdf pdf 63.76 2024-06-11 16:42:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-11 16:42 Angelika Daroń
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zapytaniu ofertowym w przedmiocie zamówienia pn. „ Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Biura ZIT” umieszczonym na platformie zakupowej (ID 930821).
Uprzejmie informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zapytaniu ofertowym wybrano jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
Partner PIK Sp. z .o. o z siedzibą przy ul. Fordońskiej 246 w Bydgoszczy.

wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych Biura ZIT na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku: nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja artykułów biurowych na potrzebyBiura ZIT cena za całość zamówienia brutto 1 dostawa Urząd Miasta Bydgoszczy Biuro ZIT BTOF
Jagiellońska 61
85-027, Bydgoszcz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał.nr 1 formularz.p [...].pdf

zał. nr 2 specyfikac [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający wymaga wystawienia faktury w przedmiocie realizowanego zadania. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w ciągu 7 dni na rachunek bankowy wskazany na fakturze przez Wykonawcę licząc od dnia jej dostarczenia do siedziby Biura ZIT. Zamawiający nie przewiduje przedpłat. Pozostałe warunki płatności zgodnie z zapytaniem ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 7 DNI OD PODPISANIA UMOWY.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Inne istotne warunki zamówienia - Spełniam warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zapytaniem ofertowym. Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 4.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Złożenie oferty na Formularzu ofertowym - Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za całość zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego pn. "Formularz Ofertowy-Cenowy oraz załącznikiem nr 2 stanowiącym zestawienie i specyfikację przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 272