- Strona główna
- Postępowanie ID 928282
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DL.4231.31.2024.JTB Konserwacja oraz usuwanie usterek i awarii kilimatyzatorów w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Tarnacka-Brzychcy
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-16 12:09:00
-
Składania2024-05-24 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-24 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Konserwacja oraz usuwanie usterek i awarii klimatyzatorów w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.
Przedmiotem
zamówienia jest konserwacja
oraz usuwanie drobnych usterek i awarii klimatyzatorów
zabudowanych
w budynkach administrowanych
przez Miejski Zarząd Nieruchomości według
potrzeb Zamawiającego,
m.in.:
- sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń oraz jego ocena,
- czyszczenie filtrów w jednostkach wewnętrznych,
- czyszczenie, mycie i dezynfekcja (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych,
- czyszczenie (przedmuchanie wężownicy - odkurzenie) jednostki zewnętrznej,
- sprawdzenie szczelności urządzeń i instalacji chłodniczej,
- sprawdzenie stanu instalacji chłodniczej i ciśnienia płynu, oraz w razie potrzeby uszczelnienie instalacji i uzupełnienie płynu,
- sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny,
- sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń sterowniczych – wymiana baterii w pilocie,
- sprawdzenie instalacji elektrycznej w zakresie: oględziny instalacji, sprawdzenie zabezpieczeń nadprądowych, sprawdzenie stanu połączeń przewodów na zaciskach,
- uruchomienie klimatyzacji i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz jej regulacja,
- sprawdzenie prawidłowości stanu instalacji wraz z przejściami przez przegrody budowlane,
- sprawdzenie stanu konstrukcji i mocowania urządzenia oraz jego ocena,
-
sporządzenie protokołu z przeglądu o wykonanych czynnościach i
zauważonych usterkach dla każdego urządzenia osobno
po każdym
przeglądzie potwierdzone przez Zamawiającego wraz z wyceną.
UWAGA: Naprawy dodatkowe i wymiany części wynikające z protokołów po wykonaniu przeglądu lub z awarii, wykraczające poza zakres umowy, będą zlecane każdorazowo przez Zamawiającego w ramach osobnego postępowania.
2.2. Miejsce i zakres prac będzie każdorazowo określane w zleceniu na telefoniczne bądź pisemne zgłoszenie osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
2.3. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie (wg potrzeb) – Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń!
2.4. Częstotliwość zleceń zależeć będzie od potrzeb związanych z bieżącym utrzymaniem klimatyzatorów.
2.5. Szacunkowe ilości zgłoszeń (nie jest to deklarowana ilość):
a) budynki użytkowe: ok. 16 zgłoszeń;
b) budynki OSP: ok. 3 zgłoszenia.
2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
2.7. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu oraz w Załącznikach, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.12.2024 r. lub do wyczerpania środków.
3.1. Zlecenia będą przekazywanie sukcesywnie – wg potrzeb w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2024 r.
3.2. Wykonywanie zleceń odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500, na podstawie wcześniej ustalonego terminu.
3.3.
Czas
usunięcia awarii/usterki dla urządzeń w ramach bieżącego
zgłoszenia wynosi
maksymalnie
do 72 godzin licząc
od dnia przyjęcia zlecenia.
4. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane naprawy: minimum 12 miesięcy.
5. Wymagania wobec Wykonawcy:
5.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a)
aktualne
świadectwa kwalifikacyjne
G1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci
na stanowisku eksploatacji E i dozoru D
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia
01.07.2022 r.
w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania
posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci – minimum
2 osoby;
b) aktualne świadectwa kwalifikacyjne (certyfikaty) potwierdzające posiadanie kwalifikacji i wiedzy zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – minimum 1 osoba;
c) uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m – minimum 2 osoby.
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-28
09:03:43
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. Przesyłam w załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania. Z poważaniem Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
2024-05-24
12:07:51
|
Joanna Tarnacka-Brzychcy |
W
załączeniu
Zestawienie
ofert. Joanna Tarnacka-Brzychcy Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?