-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 927154
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.271.2.10.2024 Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grudziądz w 2024 roku.
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Topolewska-Dziewicka
-
Organizacja
-
OddziałSamodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-14 14:20:00
-
Składania2024-05-17 12:30:00
-
Otwarcie ofert2024-05-17 12:31:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac będzie obejmował:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, w
zakresie demontażu płyt cementowo-azbestowych z dachów budynków na terenie
Gminy Grudziądz, pakowanie, załadunek
i transport zdjętych płyt cementowo-azbestowych, płyt zdjętych z dachów
przez właścicieli lub użytkowników w okresie poprzedzającym postępowanie i ich
unieszkodliwienie na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów
niebezpiecznych. Szacunkowa ilość przeznaczonych do utylizacji płyt wynosi ok 32,1510
Mg (w tym ok. 8,370 Mg - demontaż, transport, unieszkodliwienie z 6
nieruchomości i ok. 23,7810 Mg transport i unieszkodliwienie z 13
nieruchomości). Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem zawiera
załącznik do zapytania ofertowego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w
zapytaniu mogą ulec zmianie.
2. Termin realizacji zamówienia: od 27.05.2024 do 28.06.2024 r.
3. Okres gwarancji: 12 miesięcy.
4.
Warunki płatności: przelew 30 dni, po wykonania
całości przedmiotu zamówienia zgodnie
z zawartą umową
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1)
Prace związane z usuwaniem wyrobów
zawierających azbest realizowane będą
w porozumieniu Wykonawcy z właścicielami lub użytkownikiem nieruchomości
w zakresie terminu realizacji, wykaz nieruchomości do wykonania usługi zawiera
Załącznik „Wykaz nieruchomości”. Wykonawca zgłosi zamiar przystąpienia do
wykonania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanemu i
właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z §6 ust. 2, ust. 3
Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2
kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest
(Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.). Rzeczywista wartość odebranych i przeznaczonych do utylizacji Mg azbestu może ulec zmianie. Zamawiający
zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z rzeczywistej ilości
unieszkodliwionych odpadów.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że wykonał co najmniej 1 usługę demontażu i utylizacji minimum 25,0000 Mg azbestu.
3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
6. Do oferty należy dołączyć:
1) odpis z KRS lub informację z CEIDG w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
2) pełnomocnictwo do występowania z ofertą dla osób nieposiadających umocowania wynikającego z w/w dokumentów.
3) skany posiadanych uprawnień i/lub zezwoleń i/lub decyzji do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
4)
referencji/ poświadczeń
potwierdzających należyte wykonanie usługi demontażu
i utylizacji minimum 25,00 Mg azbestu.
Dokumenty w formie elektronicznej (skan) należy załączyć do oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w szczególności w przypadku:
- niewystarczających środków na realizacje zamówienia;
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego
- w przypadku braku otrzymania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-21
10:11:31
|
Paulina Topolewska-Dziewicka |
W
załączeniu
Zamawiający
przekazuje
raporty
ofert.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?