Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szacowanie wartości zamówienia pn. "Opracowanie Raportu stanu problemów związanych z uzależnieniami w mieście Płocku za 2023 rok"

Anna Piechocińska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-05-2024 13:11:00
Składania : 17-05-2024 13:06:00
Otwarcia : 17-05-2024 13:11:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia i nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock zaprasza do składania ofert na szacowanie wartości zamówienia w trybie zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł pn.Opracowanie Raportu stanu problemów związanych z uzależnieniami w mieście Płocku za 2023 rok”.


  1. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy.

  2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.10.2024 roku.

  3. Kryteria wyboru ofert – cena – 100%.

  4. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 3 usługi polegające na sporządzeniu:

  • Raportu (diagnozy) stanu problemów narkotykowych

    lub

  • Raportu (diagnozy) stanu problemów związanych z uzależnieniami

    lub

  • Raportu (diagnozy) stanu problemów alkoholowych

    lub

  • Raportu (diagnozy) problemów społecznych - zawierającego wyodrębnioną część dotyczącą zagadnień związanych z diagnozą problemów narkotykowych lub diagnozą problemów alkoholowych lub diagnozą problemów wynikających z uzależnień.


Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem oferty najkorzystniejszej, na wezwanie Zamawiającego) wykaz usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

Brak wykazu usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.


2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe oraz ukończyły szkolenia, kursy (co najmniej 3) w zakresie profilaktyki uzależnień, rozwiązywania problemów alkoholowych, narkotykowych, przeciwdziałania przemocy.


UWAGA! 

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

Uwaga! 

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 


  1. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

  2. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego zaproszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

  3. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje

    z chwilą jej podpisania. 

  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.

  5. Zaproszenie, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane. 

  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź zamknięcia zaproszenia bez wyboru którejkolwiek z ofert. 

  7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

  9. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.

  10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

  11. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Joanna Dobrzeniecka – Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Płocka, tel. 24 367 17 04, e-mail: joanna.dobrzeniecka@plock.eu


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.Opracowanie Raportu stanu problemów związanych z uzależnieniami w mieście Płocku za 2023 rok”.  

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 poz. 1129 z pózn. zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.odt odt 45.07 2024-05-14 13:11:00 Postępowanie
wzór umowy Opracowanie Raportu stanu problemów związanych z uzależnieniami w mieście Płocku za 2023 rok.pdf pdf 109.62 2024-05-14 13:16:31 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie Raportu stanu problemów związanych z uzależnieniami w mieście Płocku za 2023 rok" - 1 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3376 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 210