- Strona główna
- Postępowanie ID 913706
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.200.5.2024 Świadczenie usługi konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej na terenie nieruchomości do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w Poznaniu w podziale na 4 części
Wystawiający
-
UżytkownikAneta Konieczna
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-11 12:08:00
-
Składania2024-05-16 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-16 10:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-16
14:48:04
|
Aneta Konieczna |
Dzień
dobry,
niniejszym
Zamawiający
publikuje
informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-05-16
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Łączną
wysokość
kwoty
brutto
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
całego
zamówienia
wynosi
1
872
036,16
zł 1. Część 1 - POK 1 - 446 918,58 zł 2. Część 2 - POK 2 - 482 386,61 zł 3. Część 3 - POK 3 - 391 102,72 zł 4. Część 4 - POK 4 - 551 628,25 zł |
2024-05-07
13:45:40
|
Aneta Konieczna |
Dzień
dobry,
niniejszym Zamawiający zgodnie a art. 137 ustawy Prawo Zamówień publicznych zamieszcza informację o dokonaniu zmiany treści SWZ zgodnie z załączonym pismem. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?