- Strona główna
- Postępowanie ID 911502
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
NW.ZP-03.2024 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie
Wystawiający
-
UżytkownikJarosław Burba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-05 15:44:00
-
Składania2024-05-07 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-07 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-29
12:52:21
|
Jarosław Burba |
Informacja
o
miejscu
i
terminie
zawarcia
umowy.Załączniki |
2024-05-21
14:27:47
|
Jarosław Burba |
Poniżej
zamieszczamy
informację
dot.
wyboru
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2024-05-07
14:22:55
|
Jarosław Burba |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-05-07
10:01:56
|
Jarosław Burba |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zadania
inwestycyjnego
kwotę:
- dla części I zadania (Ratusz): netto 917 587,00 zł. brutto 1 128 632,00 zł - dla części II zadania (Sala Miejska): netto 371 721,00 zł., brutto 457 216,83 zł Razem: netto – 1 289 308,00 zł, brutto – 1 585 848,80 zł. |
2024-04-30
08:11:41
|
Jarosław Burba |
W
załączeniu
przekazuję
odpowiedź
na
zapytanie
jakie
wpłynęło
do
Zamawiającego
-
dot.
części
I
zamówienia.
Załączniki |
2024-04-29
09:39:12
|
Jarosław Burba |
Informuję,
że
w
komunikacie
publicznym
z
26.04.2024r.
w
pkt.
2
i
4
omyłkowo
wskazano
grubość
deski
32
cm
-
powinno
być
32
mm. Jarosław Burba |
2024-04-26
12:18:35
|
Jarosław Burba |
Informujemy,
że
Zamawiający
wprowadził
zmiany
w
zastosowaniu
materiałów
oraz
określił
roboty
dodatkowe
w
zadaniu
określonym
dla
części
II
zamówienia.
Szczegóły
w
załączniku.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?