Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TIR/02/D/TP/2024 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej realizowana w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez zastosowanie OZE w budynkach użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej

Termin:
Zamieszczenia : 29-05-2024 13:06:00
Składania : 12-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 12-06-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ z załącznikami.zip zip 958.34 2024-05-29 13:06:00 Postępowanie
Załączniki do edycji.zip zip 429.94 2024-05-29 13:06:00 Postępowanie
Załączniki techniczne.zip zip 16350.45 2024-05-29 13:06:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 08dc7fca-d61c-94fa-fa07-47000107880f.pdf pdf 163.21 2024-05-29 13:06:00 Postępowanie
Modyfikacja SWZ 29.05.2024.pdf pdf 51.47 2024-05-29 16:31:24 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 08dc7fea-6748-58e9-eee7-8700014a6129.pdf pdf 35.78 2024-05-29 16:31:24 Publiczna wiadomość
SWZ modyfikacja 29.05.2024.pdf pdf 461.84 2024-05-29 16:31:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wizji lokalnej 07.06.2024.pdf pdf 20.76 2024-06-06 10:20:11 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji-wzór.pdf pdf 41.34 2024-06-06 10:20:11 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie.pdf pdf 164.45 2024-06-10 08:38:25 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 84.42 2024-06-12 11:40:04 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 78.4 2024-06-13 17:54:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu 08dc8bc0-47dc-c8ed-1aff-5f0001bde98d.pdf pdf 57.66 2024-06-13 17:54:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-13 17:54 Joanna Szykowska Zamawiający- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. na podstawie art. 260 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) – dalej „Ustawy”, zawiadamia, iż przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr TIR/02/D/TP/2024 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej realizowana w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez zastosowanie OZE w budynkach użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej (ID 911099)- wszczęte i prowadzone na podstawie ogłoszenia o zamówieniu nr 2024/BZP 00345010 opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 maja 2024 r. zostało unieważnione w oparciu o art. 255 ust. 6 ustawy Pzp.

Szczegóły w załączeniu.

Zawiadomienie o uni [...].pdf

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2024-06-12 11:40 Joanna Szykowska Zamawiajacy, działając na mocy art. 222 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia o ofertach złożonych w postępowaniu/
Szczegóły w załączeniu.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-10 08:38 Joanna Szykowska Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2023 r. poz. 1605.), Zamawiający przekazuje informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota brutto).
Szczegóły w załączeniu.

Informacja o kwocie. [...].pdf

2024-06-07 12:02 Joanna Szykowska Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), Zamawiajacy przekazuje treść pytania Wykonawcy wraz z odpowiedzią.
Pytanie nr 1:
Zwracam się z prośba o ustalenie terminu wizji lokalnej dotyczącej postępowania przetargowego dla lokalizacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Cegielnianej, Osiedlowej oraz Janasa.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający w dniu 06.06.2024 r. zawiadomił WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH WYKONAWCÓW poprzez publikację komunikatu publicznego na stronie postępowania o wizji lokalnej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu podstawowym bez negocjacji na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków komunalnych i użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej.

Zamawiający zawiadomił o wyznaczeniu terminu wizji lokalnej na dzień:

- 7 czerwca 2024 r., godz. 8:00— ul. Ks. Niedzieli 51B (Pani Agnieszka Szydełko)
- 7 czerwca 2024 r., godz. 9:00— ul. Cegielniana 30 (Pani Agnieszka Pańczyk)
- 7 czerwca 2024 r., godz. 10:00— ul. Osiedlowa 6 (Pani Agnieszka Szydełko)
- 7 czerwca 2024 r., godz. 11:00— ul. Janasa 13a (Pani Natalia Czarnota).
Zgodnie z zaleceniami w rozdziale III Specyfikacji Warunków Zamówienia, zainteresowani Wykonawcy proszeni byli o przybycie przedstawicieli Wykonawców ww. przedsięwzięciu pod wskazane adresy.

Treść powyższej odpowiedzi jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców, którzy będą ubiegać o udzielenie zamówienia i złożą ofertę w ww. postępowaniu z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
2024-06-06 10:20 Joanna Szykowska Zawiadomienie o wizji lokalnej w dniu 07.06.2024 r.

Zawiadomienie o wizj [...].pdf

Protokół z wizji-wzó [...].pdf

2024-05-29 16:31 Joanna Szykowska Działając zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1605) Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia w zakresie terminu realizacji przedmiotowego zamówienia w taki sposób, że:
1) Treść ROZDZIAŁU VIII TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
otrzymuje nowe brzmienie:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: 70 dni.

Modyfikacja SWZ 29.0 [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ modyfikacja 29.0 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 653