- Strona główna
- Postępowanie ID 909039
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
P-zp.271.01.03.2024 Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
Wystawiający
-
UżytkownikJulita Wdowczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-29 12:36:00
-
Składania2024-04-16 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-04-16 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-04-19
08:25:54
|
Julita Wdowczyk |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2024-04-10
15:24:30
|
Julita Wdowczyk |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
–
Gmina
Jaraczewo,
działając
na
podstawie
art.
260
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.,
poz.
1605
ze
zm.),
zawiadamia
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
na
zadanie
pn.:
„Poprawa
komunikacji
pomiędzy
Gminą
Jaraczewo
a
powiatami
śremskim
i
gostyńskim
wraz
z
poprawą
stanu
technicznego
dróg
gminnych”
prowadzonego
w
trybie
podstawowym
art.
275
pkt
2. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 256 i art. 257 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.). Zgodnie z treścią art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zgodnie natomiast z treścią art. 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. Załączniki |
2024-04-10
15:10:00
|
Julita Wdowczyk |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?