Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-03-2024 15:19:00 |
Składania : | 09-04-2024 15:06:00 |
Otwarcia : | 28-03-2024 15:06:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Przedmiot
zamówienia:
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia
ofert na mycie okien i przeszkleń zamontowanych w elewacji:
1. Budynku BRAMY
POZNANIA, Poznań, ul. Gdańska 2
2. Budynku Centrum
Szyfrów ENIGMA, Poznań, ul. Św. Marcin 78
Zainteresowanych, w celu
szczegółowego zapoznania się z obiektem, miejscem wykonania zamówienia,
zapraszam do wizji lokalnej, po wcześniejszym umówieniu się z osobami
upoważnionymi do kontaktu, podanymi w dalszej części.
1. Termin realizacji zamówienia: od 01.04.2024 do 31.10.2024 r.
2. Zapytaniu ofertowemu podlega jednokrotne mycie przeszkleń, w obu
lokalizacjach.
3. Zamawiający przewiduje możliwość
powtórzenia tożsamego zamówienia w II połowie roku za taką samą cenę.
4. Szczegółowe terminy wykonania usługi do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym i
Wykonawcą.
5. Wykonawca, zobowiązuje się:
· wykonać zadanie zgodnie z odpowiednimi
przepisami prawa, normami i regułami sztuki budowlanej oraz z najwyższą
starannością.
· ograniczyć do minimum
uciążliwości wynikające z prowadzonych prac w miejscu realizacji przedmiotu
umowy,
· prowadzić prace zgodnie
z obowiązującymi normami oraz przepisami BHP
· usunąć odpady powstałe w
następstwie wykonanych prac,
· oświadczyć że bierze odpowiedzialność za
zatrudnionych przez siebie pracowników na podstawie aktualnej polisy
ubezpieczeniowej oraz polisy OC działalności
6. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
6. Kryteria oceny ofert
z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena brutto.
7. Ofertę należy złożyć poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Ważne:
Oferta musi zawierać cenę brutto
obejmującą łączne wynagrodzenia z tytułu wykonania zlecenia.
Do oferty należy dołączyć wypełniony
formularz ofertowy – załącznik nr 1.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych oraz składania ofert częściowych.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10. Integralną częścią dokumentacji niniejszego
postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do
postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do
postepowania.
11.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel.
22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1
i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze
zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
2024-04-10 13:18 | Łukasz Bartoszyński |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
została
wybrana
oferta
firmy:
2FSG
sp.
z
o.o. |
Komunikaty