Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.12.2024 / EI.7011.5.2024 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Przebudowa ul. Józefa Muchy w Darłowie”

Joanna Sawicka
Miasto Darłowo
Termin:
Zamieszczenia : 27-03-2024 11:08:00
Składania : 08-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 08-04-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 143.49 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA.pdf pdf 1283.15 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - Projekt umowy.pdf pdf 148.09 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 2 formularz oferty.docx docx 26.24 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 3 oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy.docx docx 17.69 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 4 oświadczenie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy zamówienia publicznego.docx docx 16.7 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 5 zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.docx docx 16.12 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 6 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.docx docx 21.13 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 7 wykaz usług.docx docx 19.35 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
zał. nr 8 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy.docx docx 18.95 2024-03-27 11:08:00 Postępowanie
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 180.01 2024-04-08 10:00:42 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert ul. Muchy.pdf pdf 254.25 2024-04-08 11:36:06 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania skan.pdf pdf 452.96 2024-04-09 12:00:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-18 09:59 Joanna Sawicka Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.)

UZASADNIENIE PRAWNE
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W przedmiotowym postępowaniu, w ustalonym terminie tj. do dnia 08 kwietnia 2024r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta.

Wykonawca w swojej ofercie zaproponował cenę za realizację zamówienia w wysokości 233.700,00 zł. Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania – przed otwarciem ofert – informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający poinformował potencjalnych Wykonawców, iż na przedmiotowe zadanie przeznaczona została kwota 40.000,00 zł brutto. Zatem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2024-04-09 12:00 Joanna Sawicka Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-04-08 11:36 Joanna Sawicka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-08 10:00 Joanna Sawicka Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Kwota jaką Zamawiają [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 319