Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę usunięcia 3 drzew objętych decyzją oraz 2 leszczyn zgodnie z dokumentacją zdjęciową z terenu posesji I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30 oraz wykonania innych prac objętych zapytaniem, w związku z realizacją zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy I Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy – II Etap”

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 27-03-2024 08:21:00
Składania : 04-04-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I          ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58-100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości 10.000 zł – 130.000 zł netto zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę: usunięcia 3 drzew objętych decyzją oraz 2 leszczyn zgodnie z dokumentacją zdjęciową  z terenu posesji I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30, oraz  wykonania innych prac objętych zapytaniem, w związku z realizacją zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy I Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy – II Etap”.

 

CPV    77.21.14.00-6 Usługi wycinania drzew

 

II         OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest:

1)   usunięcie 3 szt. drzew z terenu działki nr 2943, obręb Śródmieście w Świdnicy, położonych na terenie przyległym do budynku 

      I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy  ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30;

2)    usunięcie 2 szt. leszczyn zgodnie z dokumentacją zdjęciową – Załącznik nr 4,

3)    pozostałe prace wymienione w dalszej części zapytania.

W zakresie usunięcia drzew Wykonawca zobowiązuje się do:

1)   oględzin drzewa przed przystąpieniem do prac pod kątem zasiedlenia przez ptaki, a w przypadku stwierdzenia siedlisk ptaków 

      do kontaktu z Zamawiającym w celu podjęcia decyzji;

2)   wycinki dwóch sosen pospolitych o rzeczywistych obwodach pni 119 cm i 84 cm oraz daglezji zielonej o rzeczywistym obwodzie 

      pnia 63 cm zgodnie z Decyzją nr 15/24 z dnia 15 marca 2024 r. wydanej przez Prezydenta Miasta Świdnicy w sprawie BOŚ.

      6131.25.2024 dotyczącą zezwolenia na usunięcie drzew;

3)   frezowania pni po wyciętych drzewach (mechaniczne usuwanie pozostałości od 20-40 cm w głąb karpy/gruntu);

4)    pozyskania drewna pochodzącego z wycinki ww. drzew;

5)   uzupełnienia ziemi w miejscu wyciętego drzewa;

6)   uporządkowania terenu polegającego m.in. na zebraniu i wywiezieniu pozyskanego drewna; zgrabieniu i/lub pozamiataniu 

     terenu, na którym prowadzono prace związane z wycinką drzew; zebraniu i wywiezieniu wszystkich odpadów powstałych w 

     wyniku prowadzonych prac.

 

UWAGA: PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO PRAC NALEŻY DOKONAĆ OGLĘDZIN DRZEWA POD KĄTEM CZY NIE ZOSTAŁO ZASIEDLONE PRZEZ PTAKI.

 

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do także do odkupienia pozyskanego drewna ze ścinki drewna za cenę 526,08 zł brutto.

 

III      WIZJA LOKALNA

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca, w którym prowadzone będą prace oraz nabył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty.

Zamawiający udostępnia poglądowe zdjęcia 2 leszczyn przeznaczonych do usunięcia – Załącznik nr 4  do zapytania. Drzewa do wycinki szczegółowo opisane są w decyzji stanowiącej Załącznik nr 3 do zapytania.

 

IV     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.


V INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:                               

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

VI   OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

1.   Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.  Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia. Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.     Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.     Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.    Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.    Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. VI. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VII  WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (zał. nr 1) zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

VIII    MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ:

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VII niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

Termin składania ofert ustala się do dnia 4 kwietnia 2024 r. do godziny 10.00

 

IX       OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

1.     O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.    Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego oraz wizją lokalną.

3.    Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym odkup drewna ze ścinki drzew.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

X         INFORMACJE DODATKOWE:

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.    Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę wycinki drzew i krzewów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym.

5.  Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.    Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.   Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Decyzja Nr 15/24 z dnia 15.03.2024 r.

Załącznik nr 4 – Zdjęcia poglądowe 2 leszczyn

Załącznik nr 5 – Klauzula informacyjna<el:adresat>





Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 56 2024-03-27 08:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.docx docx 35.18 2024-03-27 08:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Decyzja Nr 15_24 z 15.03.2024.pdf pdf 1146.92 2024-03-27 08:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Dokumentacja zdjęciowa.zip zip 34208.43 2024-03-27 08:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.46 2024-03-27 08:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 56 2024-03-27 08:21:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 56 2024-03-27 08:21:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Projekt umowy.docx docx 35.18 2024-03-27 08:21:00 Kryterium
Załącznik nr 5 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.46 2024-03-27 08:21:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę usunięcia 3 drzew objętych decyzją oraz 2 leszczyn zgodnie z dokumentacją zdjęciową z terenu posesji I Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 30 oraz wykonania innych prac objętych zapytaniem Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 szt. Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji i warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Pro [...].docx

(0)
3 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 5 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 250