Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-03-2024 21:08:00 |
Składania : | 29-03-2024 07:59:00 |
Otwarcia : | 29-03-2024 08:04:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zapytanie ofertowe
Miejskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Katowicach zaprasza Państwa do złożenia
oferty cenowej na zamówienie pn:„ Remont rozdrabniacza odpadów zielonych marki Doppstadt AK510
Nr sprawy: ZO/02/2024
Warunki techniczne przedmiotu
zamówienia ujęte zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym
Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
Gwarancja:
Zamawiający wymaga minimum sześciomiesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły, części i wykonane naprawy
Termin wykonania zamówienia: do czterech tygodni od dnia podpisania umowy.
Cena powinna zawierać łączne koszty realizacji usługi w tym koszty wszystkich części
zamiennych, materiałów i napraw ujętych w Opisie Przedmiotu Zamówienia i
załącznikach do OPZ
Kryterium Wyboru:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o
kryterium cena – 100%
Warunki płatności: .
Wymagany termin płatności: 21
dni dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Wypełniony Formularz
Ofertowy proszę dołączyć w formie załącznika.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia
terminu składania ofert. W takim przypadku wszystkie prawa i obowiązki
Zamawiającego i Wykonawców będą odnosiły się do zmienionego terminu.
Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie
i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później niż do 5 dni od
przekazania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wszystkie Załączniki (podobnie jak
oferta) winny być własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy oraz opatrzone pieczęcią firmy.
W przypadku ewentualnych pytań
prosimy o kontakt:
•
sprawy formalne tel. Daniel Urbański; tel 506 493 367;
e-mail: daniel.urbanski@mpgk.com.pl
•
sprawy techniczne: Aleksander Bigewski; tel: 668 409 610;
e-mail: aleksander.bigewski@mpgk.com.pl; Artur Oleś, tel. 600 949 554, e-mail:
artur.oles@mpgk.com.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację
zamówienia lub zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Komunikaty