- Strona główna
- Postępowanie ID 904987
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OP.271.2.2024 Przebudowa parteru wraz z węzłami sanitarnymi oraz dobudową dźwigu osobowego do budynku Urzędu Gminy w Pietrowicach Wielkich przy ul. Szkolnej 5.
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Opiela
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-25 12:38:00
-
Składania2024-04-17 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-04-17 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-02
13:45:50
|
Anna Opiela |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania. Uzasadnienie faktyczne: Cena oferty najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości 2.230.000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została opublikowana na stronie prowadzonego postępowania w dniu 17.04.2024 r. przed otwarciem ofert. Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne: Do przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. |
2024-04-17
10:43:16
|
Anna Opiela |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-04-17
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 2.230.000,00 zł brutto |
2024-04-15
11:18:53
|
Anna Opiela |
Zawiadomienie
o
zmianie
treści
Załącznika
nr
2
do
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia,
tj.
Projektowanych
postanowień
umowy
Załączniki |
2024-04-15
11:17:39
|
Anna Opiela |
Zawiadomienie
o
zmianie
treści
SWZ
z
dnia
11.04.2024
r.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?