Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rejsy wycieczkowe "Tramwaju Wodnego" w Poznaniu

Mateusz Rzemyszkiewicz
Miasto Poznań Oddział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2024 11:39:00
Składania : 27-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i świadczenie usługi rejsów turystycznych, transportu wodnego - statkiem na rzece Warcie w Poznaniu jako „Tramwaj Wodny” w okresie 01.05.2024 r. do 01.09.2024 r. 2.„Tramwaj Wodny” będzie odbywał rejsy turystyczne na dwóch trasach: 2.1. W kierunku północnym: od przystanku zlokalizowanego na wysokości Katedry – ul. Panny Marii do mostu kolejowego w Koziegłowach, powrót do przystanku przy ul. Panny Marii (Katedra). – trasę określa załącznik nr 1. 2.2. W kierunku południowym: od przystanku zlokalizowanego na wysokości Katedry – ul. Panny Marii przez przystanek przy ul. Ewangelickiej (Chwaliszewo) aż do wysokości mostu kolejowego na Starołęce, powrót do przystanku przy ul. Panny Marii (Katedra).– trasę określa załącznik nr 2.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1. Świadczenie w maksymalnym okresie od 01.05.2024 r. do 01.09.2024 r. na własną odpowiedzialność usługi transportu pasażerskiego, rekreacyjnego wodnego na rzece Warcie w Poznaniu. 3.2. Odbywanie w okresie umowy: 3.2.1. We wszystkie przypadające na ten okres soboty (18 dni) trzech turystycznych rejsów pasażerskich dziennie (łącznie maksymalnie 54 rejsów) o godzinie 11.00, 14.00 i 17.00. Przy czym rejsy o godzinie 11:00 i 17:00 będą odbywać się w kierunku północnym, a rejs o godzinie 14:00 w kierunku południowym. 3.2.2. We wszystkie przypadające na ten okres niedziele (18 dni) trzech turystycznych rejsów pasażerskich dziennie (łącznie maksymalnie 54 rejsów) o godzinie 11.00, 14.00 i 17.00. Przy czym rejsy o godzinie 11:00 i 17:00 będą odbywać się w kierunku południowym, a rejs o godzinie 14:00 w kierunku północnym. 3.2.3. W dniach 01.05.2024 r., 02.05.2024 r., 03.05.2024 r., 15.08.2024 r., 16.08.2024 r. (5 dni) trzech turystycznych rejsów pasażerskich dziennie (łącznie maksymalnie 12 rejsów) o godzinie 11.00, 14.00 i 17.00. Przy czym rejsy o godzinie 11:00 i 17:00 będą odbywać się w kierunku południowym, a rejs o godzinie 14:00 w kierunku północnym.

3.2.4. Organizacja 8 dodatkowych rejsów w terminach wskazanych przez Zamawiającego (mogą to być dowolne terminy okresu objętego umową). Zamawiający nie przewiduje możliwości pobierania opłat za dodatkowe rejsy przez Wykonawcę. Zamawiający o terminie organizacji dodatkowego rejsu będzie informował Wykonawcę z pięciodniowym wyprzedzeniem.

4. Realizacja jednego rejsu musi uwzględniać procedurę odbicia od brzegu, żeglugi i przybicia do brzegu na każdym z przystanków; rejsy odbywać się będą bez względu na liczbę chętnych na rejs

5. Dystrybucję biletów na rejsy objęte zakresem zamówienia w cenie brutto 20 zł/os. za każdą z tras, w przypadku odcinków Katedra – Chwaliszewo w cenie brutto 5zł/os; dzieci do 3 roku życia pod opieką opiekuna będą mogły korzystać z usługi bezpłatnie.

6. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić płatność za bilet gotówką lub za pośrednictwem terminalu płatniczego.

7. Przystanek przy ul. Marii Panny ma stanowić „bazę” tramwaju wodnego, w lokalizacji zapewniony jest dostęp do energii elektrycznej (warunki korzystania z zasilania i koszty eksploatacji nie są objęte zakresem umowy), a w sąsiedztwie znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także szalet miejski wyposażony w natrysk.

8. W każdym z wymienionych przystanków Zamawiający zapewni pomosty o długości 12 metrów każdy, które posłużą do obsługi statków pasażerskich (załadunek i wyładunek pasażerów), a przy ul. Marii Panny udostępni Wykonawcy łącznie dwa pomosty o długości odpowiednio 12 i 18 metrów, służące do cumowania statków i załadunku/rozładunku pasażerów. Zamawiający zawrze odpowiednie umowy i poniesie opłaty na rzecz Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie za użytkowanie wód w związku z lokalizacją pomostów.

9. Wykonawca będzie zobowiązany do kontroli stanu technicznego pomostów, o których mowa powyżej, ich niezbędnej obsługi i regulacji oraz zgłaszania Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości.

10.Wykonawca zapewnia na statku możliwość transportu minimum 4 rowerów, 2 wózków dziecięcych oraz 4 wózków inwalidzkich jednocześnie.

Zasady wykonania przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego i profesjonalnego wykonania przedmiotu zamówienia, z należytą starannością, w ramach prowadzonej przez siebie i na własną odpowiedzialność działalności gospodarczej.

2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za organizację i bezpieczeństwo pasażerów biorących udział w rejsach oraz osób obsługujących rejsy.

3. Wykonawca oświadcza, iż posiada aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody w mieniu oraz szkody osobowe, które powstaną w trakcie wykonywania usługi. Polisa uwzględnia szkody wyrządzone przewożonym pasażerom oraz osobom obsługującym rejsy, w tym czynności związane z wsiadaniem i wysiadaniem ze statku.

4. Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia w zakresie świadczenia usługi transportu wodnego pasażerskiego.

5. Wykonawca oświadcza, że jednostki pływające, które zostaną wykorzystane do wykonywania usługi spełniają określone prawem wymogi, w szczególności wymagania określone w art. 15, 18, 28 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej.

6. Wykonawca oświadcza, że personel, który będzie obsługiwał rejsy stanowiące przedmiot zamówienia posiada odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje, w tym w szczególności kwalifikacje określone w art. 35 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej, a także, że członkowie załóg statków posiadają żeglarską książeczkę pracy, zgodnie z art. 38 powołanej ustawy.

7. Wykonawca oświadcza, iż posiada dokumenty dopuszczające statki do żeglugi, polisę ubezpieczeniową oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje załogi, a także dokument potwierdzający prowadzoną działalność gospodarczą (odpis z ewidencji działalności gospodarczej).

8. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i opinii warunkujących zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

9. Wykonawca zastrzega sobie prawo do: 9.1. Odmówienia zaokrętowania osobom będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, 9.2. Informowania pasażerów o zmianach w rozkładzie rejsów w sytuacjach nieprzewidywalnych, których nie dało się przewidzieć w chwili, gdy była zawierana Umowa.

10. Wpływy ze sprzedaży biletów na rejsy, o których mowa w §1 ust. 5, stanowią przychód Wykonawcy.

11. Wynagrodzenie z tytułu ewentualnej umowy zlecenia objęłoby zryczałtowaną stawkę za każdy z rejsów na pełnej trasie (przystanek początkowy i końcowy: przy ul. Panny Marii, przystanek Katedra). Dokładne godziny rejsów zostałyby określone w umowie (dopuszcza się inne godziny rozpoczęcia rejsów niż podane powyżej).

12. W przypadku niemożliwości organizacji któregoś z rejsów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z wyłączeniem wprowadzenia obostrzeń uniemożliwiających prowadzenie usługi rejsów rekreacyjnych „Tramwaju wodnego” w związku z wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego, zamawiający umożliwi wykonanie rejsu w innym terminie lub na trasie w innym kierunku. Rejsy objęte umową będą organizowane bez względu na liczbę pasażerów.

13. Wykonawca będzie miał dowolność w zakresie świadczenia usług związanych z żeglugą pasażerską poza zakresem rejsów objętych umową z Zamawiającym. Ponadto dopuszcza się możliwość, iż Wykonawca będzie świadczył rejsy poza zakresem objętym zamówieniem, jednakże w przypadku posługiwania się nazwą projektu „Tramwaj wodny”, oczekuje się, iż wszystkie rejsy będą odbywały się na warunkach jak rejsy objęte umową.

14. Wszelka działalność marketingowa (w tym prowadzenie profilu „Tramwaj Wodny Poznań” na portalu społecznościowym Facebook, komunikacja z mediami) dotycząca promocji usług objętych zamówieniem będzie wymagała uzgodnienia z Zamawiającym.

15. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia statystyk dla wszystkich rejsów objętych zamówieniem, w tym m. in. odnotowywaniem: liczby pasażerów wsiadających i wysiadających na każdym z przystanków, liczby pasażerów uczestniczących w rejsie na pełnej trasie itp.

16. Wykonawca będzie miał dowolność w zakresie świadczenia usług związanych z żeglugą pasażerską poza zakresem rejsów objętych umową z Zamawiającym, aczkolwiek w przypadku chęci korzystania z infrastruktury miejskiej, zasady udostępnienia np. pomostów pływających będą stanowiły przedmiot odrębnego porozumienia. Ponadto dopuszcza się możliwość, iż Wykonawca będzie świadczył rejsy poza zakresem objętym zamówieniem, jednakże w przypadku posługiwania się nazwą projektu „Tramwaj wodny”, oczekuje się, iż wszystkie rejsy będą odbywały się na warunkach jak rejsy objęte umową


Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8271 723

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Tramwaj wodny.pdf pdf 1202.38 2024-03-22 11:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Tramwaj wodny.pdf pdf 1227.07 2024-03-22 11:39:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Organizacja i świadczenie usługi rejsów turystycznych, transportu wodnego - statkiem na rzece Przedmiotem zamówienia jest organizacja i świadczenie usługi rejsów turystycznych, transportu wodnego - statkiem na rzece Warcie w Poznaniu jako „Tramwaj Wodny” w okresie 01.05.2024 r. do 01.09.2024 r. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - 01.05.2024 r. do 01.09.2024 r. (0)
3 Pojemność statku (liczba osób) 20% - (0)
4 Cena jednostkowa 1 rejsu w złotych netto, VAT, brutto - - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 409