Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: - Dostawa tuszy do drukarek i akcesoriów komputerowych

Termin:
Zamieszczenia : 20-03-2024 09:06:00
Składania : 27-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem tuszy do drukarek oraz akcesoriów komputerowych według cennika załączonego do zapytania oraz wymagań technicznych dla poz. 11,15, 17-20.

Wymagania dodatkowe:

- poz. 1-4 - aktualne karty charakterystyki substancji/mieszaniny

- poz. 11, 15, 17-20 podpisane karty ofertowe załączone do oferty

 

2.  Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem cen jednostkowych oraz wartości netto i brutto

     z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT dla całości oferty oraz terminu dostawy na

     bazie: siedziba Zamawiającego (koszty dostawy i ubezpieczenia wliczone w cenę).            

     Miejsce dostawy: PEWIK GDYNIA Sp. o.o., ul. Witomińska 29, 81-311 Gdynia

3.  Jednocześnie prosimy o przedstawienie możliwie jak najkrótszego terminu dostawy oferowanych

     Wyrobów.

4. Dostawa - po otrzymaniu zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.

5.  Koszty związane z dostawą (opakowaniem, ubezpieczeniem i transportem)  do  Zamawiającego

     powinny być uwzględnione w cenach jednostkowych wyrobów i wliczone w wartość oferty.

6.  Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność 

     realizowana jest przelewem w ciągu 21 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Mamy

     nadzieję, że warunki te będą możliwe do zaakceptowania przez Państwa.

7.  Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia



 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁ CENNIK.xls xls 34.5 2024-03-20 09:06:00 Postępowanie
wymagania tech.zip zip 440.24 2024-03-20 09:06:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawatuszy do drukarek i akcesoriów komputerowych - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 275