- Strona główna
- Postępowanie ID 904164
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
- Dostawa tuszy do drukarek i akcesoriów komputerowych
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Sieroń
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-20 09:06:00
-
Składania2024-03-27 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-27 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
1. Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem tuszy do drukarek oraz akcesoriów komputerowych według cennika załączonego do zapytania oraz wymagań technicznych dla poz. 11,15, 17-20.
Wymagania dodatkowe:
- poz. 1-4 - aktualne karty charakterystyki substancji/mieszaniny
- poz. 11, 15, 17-20 podpisane karty ofertowe załączone do oferty
2. Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem cen jednostkowych oraz wartości netto i brutto
z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT dla całości oferty oraz terminu dostawy na
bazie: siedziba Zamawiającego (koszty dostawy i ubezpieczenia wliczone w cenę).
Miejsce dostawy: PEWIK GDYNIA
Sp. o.o., ul. Witomińska 29, 81-311 Gdynia
3. Jednocześnie prosimy o przedstawienie możliwie jak najkrótszego terminu dostawy oferowanych
Wyrobów.
4. Dostawa - po otrzymaniu zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
5. Koszty związane z dostawą (opakowaniem, ubezpieczeniem i transportem) do Zamawiającego
powinny być uwzględnione w cenach jednostkowych wyrobów i wliczone w wartość oferty.
6. Informujemy Państwa, że standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność
realizowana jest przelewem w ciągu 21 dni od daty odbioru towaru wraz z fakturą. Mamy
nadzieję, że warunki te będą możliwe do zaakceptowania przez Państwa.
7. Wymagany termin związania ofertą to 14 dni od daty jej złożenia
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?