Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.4.2024 „Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej” w podziale na 6 części

Danuta Hubczyk
Gmina Skoczów
Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2024 15:32:00
Składania : 02-04-2024 08:00:00
Otwarcia : 02-04-2024 08:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 218.61 2024-03-15 15:32:00 Postępowanie
SWZ+załączniki 1 do 3.docx docx 289.61 2024-03-15 15:32:00 Postępowanie
postępowanie.zip zip 79166.1 2024-03-15 15:32:00 Postępowanie
Bielska 17.zip zip 201778.05 2024-03-15 15:32:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi_1.pdf pdf 481.33 2024-03-21 12:54:05 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi_2.pdf pdf 471.8 2024-03-26 13:00:48 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi_3.pdf pdf 287.5 2024-03-26 13:04:20 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi_5.pdf pdf 361.7 2024-03-28 10:36:01 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi 4.jpg jpg 375.46 2024-03-28 18:29:14 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 851.47 2024-04-02 11:11:17 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA-cz. 4, 5 i 6.pdf pdf 462.82 2024-04-04 11:17:25 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 607.95 2024-04-10 13:25:35 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 554.08 2024-04-10 13:26:56 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 641.17 2024-04-15 15:20:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-15 15:20 Danuta Hubczyk Zawiadomienie o wyniku postępowania - część nr 2 - nadzór inwestorski branży sanitarnej oraz elektrycznej

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-10 13:26 Danuta Hubczyk Zawiadomienie o wyniku postępowania - część nr 3 - dostawa i montaż wyposażenia biur, sali konferencyjnej, strefy seniora i strefy młodzieży oraz stołówki.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-10 13:25 Danuta Hubczyk Zawiadomienie o wyniku postępowania - część nr 1 - roboty budowlane i wykończeniowe.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2024-04-04 11:17 Danuta Hubczyk Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części 4, 5 i 6

ZAWIADOMIENIE O UNIE [...].pdf

2024-04-02 11:11 Danuta Hubczyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-02 08:00 Komunikat Zamawiającego kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 23 600 000,00 zł, w tym:
Część 1 – 20 764 737,43 zł
Część 2 – 130 950,09 zł
Część 3 – 1 435 866,04 zł
Część 4 – 183 450,30 zł
Część 5 – 816 909,94 zł
Część 6 – 268 086,20 zł
2024-03-28 18:29 Patrycja Barszczak Pytania i odpowiedzi 4

Pytania i odpowiedzi [...].jpg

2024-03-28 10:36 Patrycja Barszczak Pytania i odpowiedzi 5

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-03-26 13:04 Danuta Hubczyk Pytania i odpowiedzi 3

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-03-26 13:00 Danuta Hubczyk Pytania i odpowiedzi nr 2

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-03-21 12:54 Danuta Hubczyk Pytania i odpowiedzi 1

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1866