Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.2.2024 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lądek – etap II

Sylwia DROP
Gmina Lądek
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2024 15:06:00
Składania : 29-03-2024 11:30:00
Otwarcia : 29-03-2024 11:45:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ PGR Drogi Etap II.pdf pdf 514.67 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 151.68 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 87 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 56 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Zał. nr 3- zobowiązanie podmiotu.doc doc 67.5 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - oświadczenie grupa kapitałowa.doc doc 60.5 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - wykaz robót budowlanych.doc doc 63 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - wykaz osób.docx docx 44.85 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Zał. nr 7 - Wzór istotnych postanowień umownych.pdf pdf 403.2 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Zał. nr 9 Wzór wykazu rozwiązań równoważnych.docx docx 48.32 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 PFU.zip zip 20717.84 2024-03-14 15:06:00 Postępowanie
Unieważnienie platforma.pdf pdf 180.69 2024-03-20 10:41:39 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 57.31 2024-03-29 10:34:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-29 10:35 Sylwia DROP Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: 1) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy, Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
2) Zgodnie z art. 256 ww. ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający unieważnia postępowanie przed terminem składania ofert w związku ze stwierdzeniem błędów w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla celów uzyskania dofinansowania, co powoduje, że dalsze prowadzenie postepowania jest nieuzasadnione. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy PZP.
Podjęta decyzja, przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postepowaniu.
Zamawiający zamierza ponownie wszcząć postępowanie, po uzupełnieniu dokumentacji przetargowej. Biorąc pod uwagę przedstawione wyżej okoliczności prawne i faktyczne podjęto decyzję o unieważnieniu postepowania.
Działając na podstawie art. 260 ust 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl.
2024-03-29 10:34 Sylwia DROP Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-03-20 10:41 Sylwia DROP informacja o unieważnieniu postępowania

Unieważnienie platfo [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 430