- Strona główna
- Postępowanie ID 902046
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 902046 :
TIR/04/U/TP/2024 Wykonywanie usług kominiarskich stałych w latach 2024 - 2025 w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Szykowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-14 17:12:00
-
Składania2024-03-22 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-22 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-28
15:48:15
|
Joanna Szykowska |
W
załączeniu
ogłoszenie
o
wyniku
postęowania
(unieważnieniu)
Załączniki |
2024-03-28
15:42:29
|
Joanna Szykowska |
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
1
i
2
w
związku
z
art.
226
ust.
1
pkt
5
i
art.
255
pkt
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023r.
poz.
1605
z
późn.
zm.,
zwana
dalej
„Pzp”)
Zamawiający
zawiadamia
o
odrzuceniu
oferty
złożonej
w
postępowaniu
oraz
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzielenie
przedmiotowego
zamówienia
prowadzonego
w
trybie
podstawowym,
wszczętego
i
prowadzonego
na
podstawie
ogłoszenia
o
zamówieniu
nr
2024/BZP
00245774
opublikowanego
w
Biuletynie
Zamówień
Publicznych
w
dniu
14.03.2024
r.
Załączniki |
2024-03-25
11:09:43
|
Joanna Szykowska |
Zamawiający
koryguje
treść
informacji
z
otwarcia
ofert
opublikowanej
w
dniu
22.03.2024
r.
w
ten
sposób,
że
tabela
w
punkcie
3.
w
kolumnie
drugiej
i
wierszu
drugim
otrzymuje
nowe
brzmienie,
gdyż
zawiera
błąd
w
zapisie
ceny
ofertowej-
w
informacji
zawarto
kwotę
netto
zamiast
brutto.
Szczegóły
w
załączeniu.
Załączniki |
2024-03-22
13:47:43
|
Joanna Szykowska |
Zamawiający,
działając
na
mocy
art.
222
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych,
zwanej
dalej
ustawą
Pzp,
zawiadamia
o
złożonej
ofercie
w
postępowaniu.
Szczegóły w załączeniu. Załączniki |
2024-03-21
17:10:48
|
Joanna Szykowska |
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota brutto): Wartość brutto na sfinansowanie zamówienia na lata 2024 i 2025: 397 397,88 zł |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
