Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ON.2710.6.2024 ON.2710.6.2024 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2024 10:39:00
Składania : 16-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 16-04-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:

1)    Część 1 - przebudowie ul. Kolejowej w Rawiczu;
2)    Część 2 - przebudowie ul. Szklarniowej w Sierakowie oraz przebudowie drogi gminnej w Wydawach;
3)    Część 3 - przebudowie: ul. Pszczelarskiej w Dębnie Polskim, dróg gminnych w Łaszczynie, zaprojektowaniu wraz z wykonaniem przebudowy ul. Ogrodowej w Słupi Kapitulnej oraz budowy kanalizacji deszczowej;
4)    Część 4 – przebudowie ul. Sucharskiego i ul. Młyńskiej w Rawiczu;
5)    Część 5 - przebudowie ul. Chopina i ul. Piekarskiej w Rawiczu.

Zadanie jest współfinansowane z Promesy otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/6230/PolskiLad.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja

składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

1.   Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz nr ON.2710.6.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.ogł. o zamówieniu nr 2024BZP 0024819901.pdf pdf 285.98 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
3.formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 258.5 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
4. oświadczenie - spełnienie warunków - zał. nr 2.doc doc 70 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
5.oświadczenie - wykluczenie - zał. nr 3.doc doc 91.5 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 74 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 76.5 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 75.5 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
9. wykaz robót budowlanych - zał. nr 7.doc doc 73.5 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
10.projekty umów - zał. nr 8.zip zip 396.83 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
11.przedmiar rob. i koszt. zerowe dla cz. 1.zip zip 1017.98 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
12.przedmiar rob. i koszt. zerowe dla cz. 2.zip zip 881.84 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
13.przedmiar rob. i koszt. zerowe dla cz. 3.zip zip 1772.24 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
14.przedmiar rob. i koszt. zerowe dla cz. 4.zip zip 765.93 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
15.przedmiar rob. i koszt. zerowe dla cz. 5.zip zip 1559.64 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
16.dok. proj. z zał. - Kolejowa, Piekarska, Chopina.zip zip 240339.34 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
17.dok. proj. z zał. - Łaszczyn.zip zip 44414.8 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
18.dok. proj. z zał. - ul. Młyńska.zip zip 58372.57 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
19.dok. proj. z zał. - ul. Pszczelarska.zip zip 59825.28 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
20.dok. proj. z zał. - ul. Sucharskiego.zip zip 10209.39 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
21.dok. proj. z zał. - ul. Szklarniowa.zip zip 130366.5 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
22.dok. proj. z zał. - Wydawy.zip zip 3310.58 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
23.PFU z zał. - Słupia Kapitulna.pdf pdf 1797.71 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
2.SWZ_2710.6.pdf pdf 654.73 2024-03-18 10:39:00 Postępowanie
ogł. o zmianie ogłoszenia nr 2024BZP 0026728501.pdf pdf 36.95 2024-04-02 12:02:34 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 1_2710.1 - zmiana terminu.pdf pdf 112.86 2024-04-02 12:02:34 Publiczna wiadomość
ogł. o zmianie ogłoszenia nr 2024BZP 0027024501.pdf pdf 36.93 2024-04-04 08:33:33 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 2_2710.6 - zmiana terminu.pdf pdf 112.55 2024-04-04 08:33:33 Publiczna wiadomość
ogł. o zmianie ogłoszenia nr 2024BZP 0027726501.pdf pdf 36.95 2024-04-09 13:18:15 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 3_2710.6 - zmiana terminu.pdf pdf 112.82 2024-04-09 13:18:15 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 4_2710.6 - odp. na pyt..pdf pdf 251.81 2024-04-10 15:24:37 Publiczna wiadomość
AKTUALNY przedmiar rob. i koszt. zerowe dla cz. 1.zip zip 1021.17 2024-04-10 15:24:37 Publiczna wiadomość
AKTUALNY przedmiar rob. i koszt. zerowe dla cz. 3.zip zip 1779.01 2024-04-10 15:24:37 Publiczna wiadomość
uzupełnione załączniki.zip zip 4489.11 2024-04-10 15:24:37 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert_2710.6.pdf pdf 97.61 2024-04-16 13:05:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-16 13:05 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert z dnia 16.04.2024 r.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę w wysokości dla:
Część 1 - przebudowa ul. Kolejowej w Rawiczu: 5 500 000,00 zł brutto.
Część 2 - przebudowa ul. Szklarniowej w Sierakowie oraz przebudowa drogi gminnej w Wydawach: 4 350 000,00 zł brutto.
Część 3 - przebudowa: ul. Pszczelarskiej w Dębnie Polskim, dróg gminnych w Łaszczynie, zaprojektowanie wraz z wykonaniem przebudowy ul. Ogrodowej w Słupi Kapitulnej oraz budowy kanalizacji deszczowej: 4 350 000,00 zł brutto.
Część 4 – przebudowa ul. Sucharskiego i ul. Młyńskiej w Rawiczu: 600 000,00 zł brutto.
Część 5 - przebudowa ul. Chopina i ul. Piekarskiej w Rawiczu: 500 000,00 zł brutto.
2024-04-10 15:24 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 4- odpowiedź na zapytania wraz z aktualnymi kosztorysami zerowymi dla części 1 i 3, oraz pozostałymi uzupełnionymi załącznikami.

wyjaśnienie nr 4_271 [...].pdf

AKTUALNY przedmiar r [...].zip

AKTUALNY przedmiar r [...].zip

uzupełnione załączni [...].zip

2024-04-09 13:18 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 3 - zmiana terminu składania ofert, wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

ogł. o zmianie ogłos [...].pdf

wyjaśnienie nr 3_271 [...].pdf

2024-04-04 08:33 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 2 - zmiana terminu składania ofert, wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

ogł. o zmianie ogłos [...].pdf

wyjaśnienie nr 2_271 [...].pdf

2024-04-02 12:02 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 1 - zmiana terminu składania ofert, wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

ogł. o zmianie ogłos [...].pdf

wyjaśnienie nr 1_271 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1985