- Strona główna
- Postępowanie ID 900910
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZP.271.19.2024 Budowa dróg w mieście i gminie - Budowa drogi w Kopernikach (dz. Nr 713/4) - etap robót
Wystawiający
-
UżytkownikRafał Soska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-14 10:54:00
-
Składania2024-03-29 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-29 09:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-04-15
14:56:12
|
Rafał Soska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
unieważnia
przedmiotowe
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
na
podstawie
art.
255
pkt.
3
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych. Zgodnie z wyżej wskazaną podstawą prawną: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp., Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację o kwocie w wysokości 250.000,00 zł jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ceny ofertowe, wszystkich złożonych ofert, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie jak wyżej. Załączniki |
2024-04-15
14:55:46
|
Rafał Soska |
ZAWIADOMIENIE
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA (zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych) W załączeniu pełna treść zawiadomienia - plik: "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 19-2024.pdf" Załączniki |
2024-03-29
10:38:20
|
Rafał Soska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-03-29
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 250.000,00 zł brutto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?