Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WD/PN/240214/1 BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH POLEGAJĄCE NA WYKONANIU ROBÓT BUDOWLANYCH, ZIMOWEGO UTRZYMANIA ORAZ PIELĘGNACJI I UTRZYMANIU ZIELENI Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI : CZĘŚĆ A – POWIAT BĘDZIŃSKI DW 910, DW 913 CZĘŚĆ B – POWIAT BIERUŃSKO – LĘDZIŃSKI DW 780, DW 931, DW 934 CZĘŚĆ C - POWIAT CIESZYŃSKI I BIELSKI DW 937, DW 938, DW 941, DW 942, DW 943,DW 944 CZĘŚĆ D – POWIAT LUBLINIECKI DW 789, DW 905, DW 906, DW 907, DW 908 CZĘŚĆ E – POWIAT MIKOŁOWSKI DW 925, DW 926, DW 927, DW 928 CZĘŚĆ F – POWIAT TARNOGÓRSKI DW 789, DW 907, DW 908, DW 911, DW 912 CZĘŚĆ G – POWIAT WODZISŁAWSKI DW 937, DW 930, DW 932, DW 933, DW 936 CZĘŚĆ H – POWIAT ŻYWIECKI DW 781, DW 945, DW 946, DW 948, DW 942. CZĘŚĆ I – POWIAT RYBNICKI DW 919, DW 921, DW 923, DW 924, DW 925, DW 929, DW 932.

Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2024 10:11:00
Składania : 26-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-04-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

W załącznikach do postępowania zamieszczono SWZ, ogłoszenie o zamówieniu oraz pozostałe dokumenty zamówienia dla przedmiotowego postępowania.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1_swz_bu_9_zadań.pdf pdf 578.94 2024-03-13 10:11:00 Postępowanie
2024-OJS052-00151250-pl.pdf pdf 247.33 2024-03-13 10:11:00 Postępowanie
espd-request.zip zip 82.47 2024-03-13 10:11:00 Postępowanie
dokumenty zamówienia.zip zip 384527.36 2024-03-13 10:11:00 Postępowanie
zapytania_1.pdf pdf 323.36 2024-04-11 09:50:14 Publiczna wiadomość
obowiązujący przedmiar i kosztorys.zip zip 2874.96 2024-04-11 09:50:14 Publiczna wiadomość
zapytania_2.pdf pdf 335.4 2024-04-18 11:43:48 Publiczna wiadomość
zapytania_3.pdf pdf 349.26 2024-04-18 11:44:18 Publiczna wiadomość
omyłka pisarska.pdf pdf 315.21 2024-04-24 10:58:32 Publiczna wiadomość
info z otwarcia ofert.pdf pdf 381.3 2024-04-26 14:28:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-26 14:28 Magdalena Marciniak INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

info z otwarcia ofer [...].pdf

2024-04-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć łączną kwotę: 88 519 347,57 złotych brutto, w tym dla:
CZĘŚCI A: 3 128 682,27 złotych brutto,
CZĘŚCI B: 3 274 668,92 złotych brutto,
CZĘŚCI B: 23 727 023,87 złotych brutto,
CZĘŚCI D: 12 081 943,72 złotych brutto,
CZĘŚCI E: 4 003 534,26 złotych brutto,
CZĘŚCI F: 8 117 649,05 złotych brutto,
CZĘŚCI G: 6 519 785,15 złotych brutto,
CZĘŚCI H: 16 318 991,36 złotych brutto,
CZĘŚCI I: 11 347 068,97 złotych brutto,
2024-04-24 10:58 Magdalena Marciniak OMYŁKA PISARSKA

omyłka pisarska.pdf

2024-04-18 11:44 Magdalena Marciniak ZAPYTANIA WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI_3 Z DNIA 18.04.2024 R.

zapytania_3.pdf

2024-04-18 11:43 Magdalena Marciniak ZAPYTANIA WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI_2 Z DNIA 18.04.2024 R.

zapytania_2.pdf

2024-04-11 09:50 Magdalena Marciniak ZAPYTANIA WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI Z DNIA 11.04.2024 R.

zapytania_1.pdf

obowiązujący przedmi [...].zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3036