- Strona główna
- Postępowanie ID 892240
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
1/UZP/PT/2024 Udzielenie linii leasingowej na sfinansowanie zakupów określonych środków trwałych do łącznej wartości netto 2.000.000,00 zł
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jankowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-22 14:15:00
-
Składania2024-03-01 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-03-01 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Uwaga Wykonawcy!
W dniu 23.02.2024r. zmiana zapisu SWZ pkt.3.8.
Było:
3.8. Szczegółowe wymagania
dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3.
Jest:
3.8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-01
11:42:21
|
Magdalena Jankowska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
na
podstawie
art.
255
pkt
6)
ustawy
Pzp,
oraz
art.
99
ust.
1
zw.
z
art.
16
pkt.
1)
-3) ustawy Pzp, oraz w związku z art. 135 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp,„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: (...) 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.” W dniu 22.02.2024 r. Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia jak na wstępie. Przed upływem pierwotnie wyznaczonego terminu składania ofert, wpłynęła do Zamawiającego znacząca liczba istotnych pytań od potencjalnych wykonawców dotycząca postanowień SWZ, opisu przedmiotu zamówienia oraz treści umowy. Z uwagi na brak możliwości skonstruowania oraz udzielenia przez Zamawiającego merytorycznych odpowiedzi, w pierwotnie wyznaczonym terminie składania ofert z zachowaniem postanowień art. 135 ustawy Pzp, Zamawiający bez własnej winy nie jest w stanie zachować wyznaczonego wyjaśnień przed upływem terminu składania ofert, bowiem z przyczyn od siebie niezależnych Zamawiający, co wynika z treści zadawanych pytań musiałby opisać dokładnie te urządzenia i instalacje jako przedmiot leasingu operacyjnego, co nie jest możliwe na tym etapie ponieważ w przyjętej konstrukcji dwuetapowej na usługi leasingu a następnie dostawy Zamawiający siłą rzeczy nie zna ani dokładnych parametrów, ani tym bardziej przyszłych cen oferowanych przez rynek Wykonawców maszyn i instalacji. Art. 135 ust. 2 ustawy Pzp nakazuje Zamawiającemu udzielić wyjaśnień na pytania do SWZ, dodatkowo zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 6) ustawy Pzp obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeśli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. W ocenie Zamawiającego unieważnienie postępowania z powodu treści oczekiwanych odpowiedzi na pytania, ma istotny wpływ na przygotowanie przez wykonawców ofert, a ponadto zmiana warunków udziału w postępowaniu, zasady wykonywania przyszłego świadczenia oraz jego zakresu, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych, czy też innych istotnych pytań, należy zakwalifikować jako czynność mającą wpływ na krąg wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Przyjęta dwuetapowa konstrukcja przetargu powoduje wadę niemożliwej do usunięcia, a po drugie wada ta wpływa na ważność ewentualnej przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zawarcie umowy w obecnym kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy Pzp i na tym etapie nie jest możliwe poprawienie, czy tej zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego (co wyraźnie podkreśla się w orzecznictwie oraz doktrynie prawa zamówień publicznych). W obliczu zaistniałych okoliczności, unieważnienie procedury jest uzasadnione i stanowi obowiązek Zamawiającego. |
2024-03-01
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | bez podatku VAT: 333.341,06 zł |
2024-02-28
22:02:00
|
Magdalena Jankowska |
Ogłoszenie o wyniku postępowania 1/UZP/PT/2024 w załączeniu. Załączniki |
2024-02-28
21:16:16
|
Magdalena Jankowska |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
28.02.2024r.
unieważniono
postępowanie,
zgodnie
z
ogłoszeniem
nr
2024/BZP
00215265/01
z
dnia
2024-02-22,
na
podstawie
art.255
pkt.6
UPZP.
W
załączeniu
wyjaśnienie
podstawy
unieważnienia.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?