- Strona główna
- Postępowanie ID 892216
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP.271.2.12.2024.AG Sprzedaż i dostawa krzeseł ewakuacyjnych i materacy ewakuacyjnych
Wystawiający
-
UżytkownikAlina Głuszek-Obszyńska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-22 14:34:00
-
Składania2024-02-27 15:10:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. :„Sprzedaż i dostawa krzeseł ewakuacyjnych i materacy ewakuacyjnych” w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu pod
nazwą „Dostępny Urząd”.
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
Do oferty należy dołączyć specyfikacje, karty katalogowe lub opisy oferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego.
II. Termin realizacji zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania umowy
III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VI. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VII. Jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają
czynności z pkt IV i V.
VIII. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska, tel.: 024 36 71 616, Małgorzata Pawłowska, tel.: 36 71 60, Anna Gołębiowska, tel.: 024 36 71 582
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Sprzedaż i dostawa krzeseł ewakuacyjnych i materacy ewakuacyjnych".
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-27
15:10:47
|
Alina Głuszek-Obszyńska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający Gmina - Miasto Płock, na podstawie pkt. X Ogłoszenia, unieważnia przedmiotowe postępowanie. |
2024-02-27
15:08:01
|
Alina Głuszek-Obszyńska | Zamawiający Gmina - Miasto Płock, na podstawie pkt. X Ogłoszenia, unieważnia przedmiotowe postępowanie. |
2024-02-23
14:15:49
|
Alina Głuszek-Obszyńska |
Zamawiający
Gmina
-
Miasto
Płock
przekazuje
kolejne
zapytania
z
dnia
22.02.2024r.
wraz
z
odpowiedzią. Pytanie 1: W związku z odpowiedzią udzieloną przez Zamawiającego, w której sugeruje, że przy większym obciążeniu użytkownika zostanie wykorzystany materac. Chcemy zadać pytanie czy Zamawiający dopuści rozwiązanie w pozycji krzesło ewakuacyjne, którego maksymalne obciążenie wyniesie do 160kg? Pytanie 2: Czy uwzględnią Państwo krzesełko ewakuacyjne z udźwigiem do 160 kg posiadające wszystkie wymagane certyfikaty jakościowe oraz bezpieczeństwa? Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje specyfikację zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. |
2024-02-23
09:49:11
|
Alina Głuszek-Obszyńska |
Zamawiający
Gmina
-
Miasto
Płock
przekazuje
zapytanie,
które
wpłynęło
w
dniu
22.02.2024r.
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie: W jaki sposób Państwo planujecie zapewnić bezpieczną ewakuację osób ważących 210 kg oraz osób, których wymiary ciała nie są adekwatne do wymiarów siedziska krzesła ewakuacyjnego, biorąc pod uwagę, że obecny zapis o maksymalnym obciążeniu do 210 kg może nie odzwierciedlać realnych możliwości bezpiecznej ewakuacji tych osób przez dostępnych pracowników? Niedopasowanie wymiarów siedziska do wymiarów ciała: Wymiary osoby ważącej 210 kg mogą znacząco przekraczać standardowe wymiary siedziska krzesła ewakuacyjnego, co nie tylko utrudnia, ale i może uniemożliwić bezpieczną ewakuację. Niedopasowanie to może prowadzić do ryzyka utraty stabilności podczas ewakuacji, zwiększając ryzyko upadku i potencjalnych urazów zarówno dla osoby ewakuowanej, jak i osób przeprowadzających ewakuację. Jest to kluczowy czynnik, który powinien zostać uwzględniony przy planowaniu środków bezpieczeństwa i ewakuacji, wymagający zastosowania specjalistycznego sprzętu ewakuacyjnego lub alternatywnych metod ewakuacji dla osób o większych wymiarach ciała. Dodatkowo brak możliwości bezpiecznej ewakuacji osób o wadze przekraczającej 200 kg stanowi naruszenie przepisów BHP, które nakładają na pracodawców obowiązek zapewnienia bezpiecznych warunków pracy oraz ewakuacji w przypadku zagrożenia. Nadmieniamy, że błędnie powielany Opis Przemiotu Zamówienia, który został zaakceptowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w wielu przypadkach prowadził do ograniczania potencjalnych Wykonawców co w konsekwencji w późniejszych wyjaśnieniach zgadzał się na zmianę tego parametru. W związku z powyższym zwracamy się do Państwa o zmianę zapisów dotyczących maksymalnego obciążenia do 160 kg. Odpowiedź: W celu zapewnienia bezpiecznej ewakuacji zakupujemy zarówno krzesła jak i materace ewakuacyjne. Na rynku dostępne są krzesła o maksymalnym obciążeniu do 210 kg i posiadają one odpowiednie atesty i certyfikaty, tym samym bezzasadne wydaje się podważanie ich jakości. Ponadto, jest to obciążenie maksymalne – jeśli osoba odpowiadająca za ewakuację uzna, że w danym przypadku wagowym/wymiarowym lepiej sprawdzi się materac, to możemy z niego skorzystać. Zamawiający podtrzymuje zapisy, które były konsultowane ze specjalistą BHP. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?