Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2024 11:38:00 |
Składania : | 27-02-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie usługi pod tytułem: "Zakup wraz z dostawą wycieraczek gumowych ażurowych z najazdem, wycieraczek gumowych, ażurowych o strukturze pierścieniowej, wycieraczek polipropylenowych czyszczących na podkładzie gumowym oraz zakup wraz z dostawa i montażem wycieraczek aluminiowych, systemowych dla AWL".
Mata wejściowa / wycieraczka gumowa ażurowa z najazdem- 8 szt; Mata wejściowa / wycieraczka gumowa ażurowa z najazdem- 2szt; Wycieraczka, gumowa, ażurowa mata o strukturze pierścieniowej (plaster miodu)- 1 szt; Wycieraczka, gumowa, ażurowa mata o strukturze pierścieniowej (plaster miodu)- 1 szt; Wycieraczka polipropylenowa czyszcząca na podkładzie gumowym 9szt; Wycieraczka polipropylenowa czyszcząca na podkładzie gumowym- 19 szt; Wycieraczka polipropylenowa czyszcząca na podkładzie gumowym- 12 szt; Wycieraczka aluminiowa, systemowa- 1 szt; Wycieraczka aluminiowa, systemowa-1szt.
Gwarancja:
wycieraczki aluminiowe: 5 lat na konstrukcję aluminiową, 1 rok na wkłady czyszczące
wycieraczki gumowe: 1 rok,
wycieraczki tekstylne: 1 rok.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający wymaga:
- dostawa: na koszt Dostawcy wliczona w cenę oferty.
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru;
- termin dostawy: do AWL w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty