Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WT/TP/01/2024 Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej

Piotr Pryciński
Politechnika Warszawska Oddział: Wydział Transportu
Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2024 15:03:00
Składania : 28-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 28-02-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
_Specyfikacja_Warunkow_Zamowienia.pdf pdf 352.64 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
_Załącznik nr 1 do formularza oferty_Oświadczenia na brak podstaw wykluczenia.doc doc 141 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
_Załącznik nr 1 do SWZ_formularz oferty.doc doc 190 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
_Załącznik nr 1a do formularza oferty_Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust..docx docx 27.3 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
_Załącznik nr 2 do SWZ oraz zał. 2 do formularza oferty_vARO.xlsx xlsx 29.13 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
_Załącznik nr 3 do formularza oferty - Grupa kapitałowa.docx docx 41.56 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
_Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (002)_PP (002).docx docx 62.32 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
informacja o kwocie.pdf pdf 273.4 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamowieniu.pdf pdf 130.74 2024-02-20 15:03:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 482.41 2024-02-28 15:40:13 Publiczna wiadomość
uniewaznienie postepowania.pdf pdf 537.49 2024-03-12 13:32:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-27 15:13 Piotr Pryciński Szanowni Państwo,

na podstawie art. 262 Pzp przekazujemy informację o uruchomieniu nowego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/proceeding/invitations/907946

pozdrawiam Piotr Pryciński
2024-03-12 13:32 Piotr Pryciński Szanowni Państwo, publikujemy informację o unieważnieniu postępowania nr WT/TP/01/2024. pozdrawiam Piotr Pryciński

uniewaznienie postep [...].pdf

2024-02-28 15:40 Piotr Pryciński Szanowni Państwo,

publikujemy informację z otwarcia ofert w postepowaniu,

z poważaniem,
Piotr Pryciński

informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-22 15:06 Piotr Pryciński Szanowni Państwo,

publikujemy odpowiedź na pytania dotyczące postępowania:

Pytanie 1: Zamawiający podaje:
„ • Zapewnienie 10 pokoi jednoosobowych, 10 pokoi dwuosobowych oraz 1 apartamentu dla organizatorów konferencji.
• Hotel powinien zapewnić (założyć rezerwację) 100 pokoi łącznie (w tym 20 pokoi 2-osobowych
i 80 pokoi do pojedynczego wykorzystania).”
W załączniku załącznik nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do formularza oferty - formularz asortymentowo – cenowym kalkulacja noclegów przygotowana jest na 22 pokoje.Proszę o wyjaśnienie rozbieżności.
Ilu osobowy ma być apartament ?

Pytanie 2: Analogicznie w części 2 Zamawiający wymaga: 46 pokoi natomiast W załączniku załącznik nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do formularza oferty - formularz asortymentowo – cenowym kalkulacja noclegów przygotowana jest na 14 pokoi.
Proszę o wyjaśnienie rozbieżności.

ODPOWIEDZ:

Szanowni Państwo, wyjaśniamy, że liczby pokoi wskazane przez Zamawiającego w części tabelarycznej, wskazują pokoje, które Zamawiający przeznaczy na noclegi pracowników Zamawiającego - Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej. Liczby: 10 pokoi jednoosobowych i 10 pokoi dwuosobowych w konferencji SLTIP wskazane pod tabelą, są zbieżne z wykazem pokoi i ich liczbami ujętymi w samej tabeli, służącej do określania ceny oferowanych usług. Dla konferencji IRL w tabeli wskazano 14 pokoi dla organizatorów i tożsama informacja ujęta jest pod tabelą. Apartament w I i II części postępowania powinien być min. dwuosobowy. Natomiast liczy rezerwacji pokoi wskazane przez Zamawiającego pod tabelami w cz. I jako 100 pokoi oraz w cz. II 46 pokoi to pokoje, które powinny być zapewnione w hotelu dla uczestników konferencji, którzy będą rejestrować się do udziału w konferencji i opłacać udział w konferencji, tj. koszt noclegu we własnym zakresie. Z tego względu te pokoje nie są wymienione w tabeli do określenia kosztu tej usługi, gdyż kosztów tych nie będzie ponosił Zamawiający.

Ponadto uprzejmie informujemy, że w załączniku nr 2 w cz. I wskazano w formularzu asortymentowo – cenowym właściwe terminy organizacji przerw kawowych tj. w dniu 1.09.2024 w godzinach 15.45 – 16.15, w dniu 2.09.2024 r. w godzinach 9.00 – 18.00 oraz w dniu 3.09.2024 r. w godzinach 10.30 – 11.30. Mając powyższe na względzie, tekst pod tabelką wskazujący terminy organizacji przerw kawowych, posiadają wskazane nieaktualne daty, prosimy o zignorowanie treści opisujących daty przerwy kawowych w odniesieniu do roku 2023. Prawidłowe daty zostały wskazane w zestawieniu tabelarycznym. Obowiązujące są terminy i godziny przerw kawowych wskazane w cz. I postępowania w tabeli załącznika nr 2 do SWZ.

z poważaniem,
Piotr Pryciński

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 551