- Strona główna
- Postępowanie ID 889615
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP-04/24-DST/01 Dostawa sprzętu komputerowego
Wystawiający
-
UżytkownikUrszula Sochacka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-26 13:31:00
-
Składania2024-03-07 23:59:00
-
Otwarcie ofert2024-03-08 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-05-14
13:50:33
|
Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
253
p.z.p.
w
zw.
z
art.
263
p.z.p.
z
uwagi
na
uchylenie
się
wybranego
Wykonawcy
od
zawarcia
umowy
o
udzielenie
zamówienia
publicznego,
po
przeprowadzeniu
ponownego
badania
i
oceny
ofert
dokonano
wyboru
oferty
najkorzystniejszej
spośród
ofert
pozostałych
w
postępowaniu,
tj.
Wykonawcy
-
FAXPOL
Andrzej
Iwanowicz
Sp.
z
o.o.,
ul. Bartycka 22, 00-716 Warszawa, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 7.503,00 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i który, zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ., uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt, w kryterium gwarancji: 24,00 pkt, a ogółem: 84,00 pkt. W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli również Wykonawcy: 1) PC-NET Dobrosław Chęciński, ul. Wł. Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 7.965,48 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 56,52 pkt., w kryterium gwarancji: 40,00 pkt., a ogółem: 96,52 pkt. Oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu 04.04.2024 r., ale Wykonawca odstąpił od podpisania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 2) GLOBAL IT SERVICES Sp. z o.o., ul. Aleja Niepodległości 606, 81-855 Sopot, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 12.654,24 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., z powodu braku zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął 05.04.2024 r. Zamawiający 28.03.2024 r. zwrócił się do Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi. Brak pisemnej zgody Wykonawcy skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. 3) „E-TECH” Jacek Sójka Sp. Jawna, ul. Nowa 29/31 lok. 3,4,5,6, 90-030 Łódź, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 9.231,65 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 48,76 pkt, w kryterium gwarancji: 24,00 pkt, a ogółem: 72,76 pkt. Załączniki |
2024-04-04
14:57:27
|
Agnieszka Szczepańska |
Na
podstawie
art.
253
p.z.p.,
Wojewódzki
Urząd
Pracy
w
Łodzi
informuje
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonym
w
trybie
podstawowym
bez
przeprowadzania
negocjacji
na
„Dostawę
sprzętu
komputerowego”.
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy PC-NET Dobrosław Chęciński, ul. Wł. Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 7.965,48 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy, który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ., tj. który uzyskał od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 56,52 pkt., w kryterium gwarancji: 40,00 pkt., a ogółem: 96,52 pkt. W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli również Wykonawcy: 1) GLOBAL IT SERVICES Sp. z o.o., ul. Aleja Niepodległości 606, 81-855 Sopot , który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 12.654,24 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 35,58 pkt, w kryterium gwarancji: 40,00 pkt, a ogółem: 75,58 pkt. 2) „E-TECH” Jacek Sójka Sp. Jawna, ul. Nowa 29/31 lok. 3,4,5,6, 90-030 Łódź, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 9.231,65 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 48,76 pkt, w kryterium gwarancji: 24,00 pkt, a ogółem: 72,76 pkt. 3) FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o., ul. Bartycka 22, 00-716 Warszawa, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 7.503,00 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt, w kryterium gwarancji: 24,00 pkt, a ogółem: 84,00 pkt. Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Załączniki |
2024-03-08
13:40:39
|
Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
5
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
złożone
zostały
następujące
oferty: 1. GLOBAL IT SERVICES Sp. z o.o., ul. Aleja Niepodległości 606, 81-855 Sopot, cena brutto: 12.654,24 zł, 2. PC-NET Dobrosław Chęciński, ul. Wł. Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, cena brutto: 7.965,48 zł, 3. „E-TECH” Jacek Sójka Sp. Jawna, ul. Nowa 29/31 lok. 3,4,5,6, 90-030 Łódź, cena brutto: 9.231,65 zł, 4. FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o., ul. Bartycka 22, 00-716 Warszawa, cena brutto: 7.503,00 zł Załączniki |
2024-03-07
23:59:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
4
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
kwota
przewidziana
na
sfinansowanie
danego
postępowania
wynosi:
9.000,00
zł
brutto. . Przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na dostawy sprzętu komputerowego. |
2024-02-29
12:08:33
|
Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
286
p.z.p.
Zamawiający
wprowadza
następujące
zmiany
do
treści
SWZ: pkt. 9 Części II SWZ (ostatni wiersz tabeli pierwszej dot. drukarek) uzyskuje brzmienie: Etykiety termotransferowe papierowe powlekane z uniwersalnym trwałym klejem z perforacją białe – szer. 51 x 32 mm - 12 rolek (przy ~2000 szt. w rolce) Taśma woskowo-żywiczna/żywiczna czarna dopasowana do etykiet (np. 64mm x 74m rdzeń 12.7mm) – 4 rolki Zamawiający zamawia 12 rolek przy założeniu, że w rolce jest minimum 2000 szt. Jeśli w rolce jest mniej należy dostarczyć taką ilość rolek aby etykiet było minimum 24000. Zapotrzebowanie na materiały dotyczy całości zamówienia czyli dla obydwu urządzeń. Uszczegółowienie w wyjaśnieniach do SWZ. Ust.10 pkt. 2 Części I SWZ uzyskuje brzmienie: „Termin składania ofert upływa 07.03.2024 r. do godz. 23:59” Ust.10 pkt. 6 Części I SWZ uzyskuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert - następnego dnia po dniu w którym upłynął termin składania ofert tj. w dniu 08.03.2024 r. godz. 11:00” Ust. 11 pkt. 1 Części I SWZ uzyskuje brzmienie: „Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień w którym upływa termin składania ofert. Termin związania ofertą upływa w dniu 05.04.2024 r.” Załączniki |
2024-02-29
12:01:17
|
Urszula Sochacka |
Na
podstawie
art.
284
ust
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
SWZ: Pytanie 1 „Pytanie odnośnie materiałów do drukarek etykiet: Czy mogą być etykiety po 1000 szt na rolce, czy mam podwoić ilość rolek?” Odpowiedź: Zamawiający zamawia 12 rolek przy założeniu, że w rolce jest minimum 2000 szt. Jeśli w rolce jest mniej należy dostarczyć taką ilość rolek aby etykiet było minimum 24000. Pytanie 2 „Pytanie odnośnie materiałów do drukarek etykiet: Czy do każdej drukarki wymagany jest komplet materiałów (tj. w sumie 24 rolki etykiet i 8 rolek taśmy), czy wystarczy ilość która jest w zapytaniu czyli 12 rolek etykiet i 4 rolki taśmy na te 2 drukarki ?” Odpowiedź: Zapotrzebowanie na materiały dotyczy całości zamówienia czyli dla obydwu urządzeń. Nie ma potrzeby podwajania ilości. W celu umożliwienia uwzględnienia wprowadzonych zmian i wyjaśnień do SWZ przesuwa się termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu na 07.03.2024 r., godz. 23:59. Otwarcie ofert odbędzie się 08.03.2024 r. o godz. 11:00. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?