Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-04/24-DST/01 Dostawa sprzętu komputerowego

Termin:
Zamieszczenia : 26-02-2024 13:31:00
Składania : 07-03-2024 23:59:00
Otwarcia : 08-03-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 2024_BZP 00219051_01.pdf pdf 164.93 2024-02-26 13:31:00 Postępowanie
SWZ (ZP-04).pdf pdf 713.96 2024-02-26 13:31:00 Postępowanie
formularz oferty i załączniki (ZP-04).docx docx 147.84 2024-02-26 13:31:00 Postępowanie
wyjaśnienia do SWZ.pdf pdf 223.57 2024-02-29 12:01:17 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie 2024_BZP 00224990_01.pdf pdf 37.02 2024-02-29 12:08:33 Publiczna wiadomość
modyfikacja SWZ.pdf pdf 149.59 2024-02-29 12:08:33 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert (ZP-04).pdf pdf 145.97 2024-03-08 13:40:39 Publiczna wiadomość
ZP.261.47.2024.AS Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 229.49 2024-04-04 14:57:27 Publiczna wiadomość
aktualizacja informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 235.14 2024-05-14 13:50:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-14 13:50 Urszula Sochacka Na podstawie art. 253 p.z.p. w zw. z art. 263 p.z.p. z uwagi na uchylenie się wybranego Wykonawcy od zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, po przeprowadzeniu ponownego badania i oceny ofert dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert pozostałych w postępowaniu, tj. Wykonawcy - FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o.,
ul. Bartycka 22, 00-716 Warszawa, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 7.503,00 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i który, zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ., uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt, w kryterium gwarancji: 24,00 pkt, a ogółem: 84,00 pkt.


W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli również Wykonawcy:
1) PC-NET Dobrosław Chęciński, ul. Wł. Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 7.965,48 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 56,52 pkt., w kryterium gwarancji: 40,00 pkt., a ogółem: 96,52 pkt. Oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu 04.04.2024 r., ale Wykonawca odstąpił od podpisania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
2) GLOBAL IT SERVICES Sp. z o.o., ul. Aleja Niepodległości 606, 81-855 Sopot, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 12.654,24 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., z powodu braku zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął 05.04.2024 r. Zamawiający 28.03.2024 r. zwrócił się do Wykonawców, którzy złożyli oferty
w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi. Brak pisemnej zgody Wykonawcy skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty.
3) „E-TECH” Jacek Sójka Sp. Jawna, ul. Nowa 29/31 lok. 3,4,5,6, 90-030 Łódź, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 9.231,65 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 48,76 pkt, w kryterium gwarancji: 24,00 pkt, a ogółem: 72,76 pkt.

aktualizacja informa [...].pdf

2024-04-04 14:57 Agnieszka Szczepańska Na podstawie art. 253 p.z.p., Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji na „Dostawę sprzętu komputerowego”.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy PC-NET Dobrosław Chęciński,
ul. Wł. Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 7.965,48 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy.

Zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy, który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ., tj. który uzyskał od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 56,52 pkt., w kryterium gwarancji: 40,00 pkt., a ogółem: 96,52 pkt.

W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli również Wykonawcy:

1) GLOBAL IT SERVICES Sp. z o.o., ul. Aleja Niepodległości 606, 81-855 Sopot , który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 12.654,24 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 35,58 pkt, w kryterium gwarancji: 40,00 pkt, a ogółem: 75,58 pkt.

2) „E-TECH” Jacek Sójka Sp. Jawna, ul. Nowa 29/31 lok. 3,4,5,6, 90-030 Łódź, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 9.231,65 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 48,76 pkt, w kryterium gwarancji: 24,00 pkt, a ogółem: 72,76 pkt.

3) FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o., ul. Bartycka 22, 00-716 Warszawa, który zaoferował wykonanie przedmiotowego zamówienia w kwocie 7.503,00 zł brutto oraz zadeklarował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt, w kryterium gwarancji: 24,00 pkt, a ogółem: 84,00 pkt.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

ZP.261.47.2024.AS In [...].pdf

2024-03-08 13:40 Urszula Sochacka Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 5 p.z.p., Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty:
1. GLOBAL IT SERVICES Sp. z o.o., ul. Aleja Niepodległości 606, 81-855 Sopot,
cena brutto: 12.654,24 zł,
2. PC-NET Dobrosław Chęciński, ul. Wł. Bartoszewskiego 22/24, 78-400 Szczecinek,
cena brutto: 7.965,48 zł,
3. „E-TECH” Jacek Sójka Sp. Jawna, ul. Nowa 29/31 lok. 3,4,5,6, 90-030 Łódź,
cena brutto: 9.231,65 zł,
4. FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o., ul. Bartycka 22, 00-716 Warszawa,
cena brutto: 7.503,00 zł

informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-07 23:59 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 4 p.z.p., Zamawiający informuje, że kwota przewidziana na sfinansowanie danego postępowania wynosi: 9.000,00 zł brutto.
.

Przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na dostawy sprzętu komputerowego.

2024-02-29 12:08 Urszula Sochacka Na podstawie art. 286 p.z.p. Zamawiający wprowadza następujące zmiany do treści SWZ:


pkt. 9 Części II SWZ (ostatni wiersz tabeli pierwszej dot. drukarek) uzyskuje brzmienie:

Etykiety termotransferowe papierowe powlekane z uniwersalnym trwałym klejem z perforacją białe – szer. 51 x 32 mm - 12 rolek (przy ~2000 szt. w rolce)

Taśma woskowo-żywiczna/żywiczna czarna dopasowana do etykiet (np. 64mm x 74m rdzeń 12.7mm) – 4 rolki

Zamawiający zamawia 12 rolek przy założeniu, że w rolce jest minimum 2000 szt. Jeśli w rolce jest mniej należy dostarczyć taką ilość rolek aby etykiet było minimum 24000.
Zapotrzebowanie na materiały dotyczy całości zamówienia czyli dla obydwu urządzeń.
Uszczegółowienie w wyjaśnieniach do SWZ.


Ust.10 pkt. 2 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
„Termin składania ofert upływa 07.03.2024 r. do godz. 23:59”


Ust.10 pkt. 6 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert - następnego dnia po dniu w którym upłynął termin składania ofert tj. w dniu 08.03.2024 r. godz. 11:00”


Ust. 11 pkt. 1 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
„Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień w którym upływa termin składania ofert. Termin związania ofertą upływa w dniu 05.04.2024 r.”

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

modyfikacja SWZ.pdf

2024-02-29 12:01 Urszula Sochacka Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ:



Pytanie 1
„Pytanie odnośnie materiałów do drukarek etykiet: Czy mogą być etykiety po 1000 szt na rolce, czy mam podwoić ilość rolek?”

Odpowiedź:
Zamawiający zamawia 12 rolek przy założeniu, że w rolce jest minimum 2000 szt. Jeśli w rolce jest mniej należy dostarczyć taką ilość rolek aby etykiet było minimum 24000.



Pytanie 2
„Pytanie odnośnie materiałów do drukarek etykiet: Czy do każdej drukarki wymagany jest komplet materiałów (tj. w sumie 24 rolki etykiet i 8 rolek taśmy), czy wystarczy ilość która jest w zapytaniu czyli 12 rolek etykiet i 4 rolki taśmy na te 2 drukarki ?”

Odpowiedź:
Zapotrzebowanie na materiały dotyczy całości zamówienia czyli dla obydwu urządzeń. Nie ma potrzeby podwajania ilości.




W celu umożliwienia uwzględnienia wprowadzonych zmian i wyjaśnień do SWZ przesuwa się termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu na 07.03.2024 r., godz. 23:59.
Otwarcie ofert odbędzie się 08.03.2024 r. o godz. 11:00.

wyjaśnienia do SWZ.p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 610