Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-02-2024 09:12:00 |
Składania : | 22-02-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11500 szt. kart do głosowania w wyborach do rad gmin oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, zgodnych z Uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie wzorów kart do głosowania oraz nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille'a, w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast.
Termin dostawy: do 25 marca 2024 r.
Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, 72-315 Resko
Dokładną datę dostawy Wykonawca uzgodni z uprawnionym pracownikiem Zamawiającego.
Wszystkie koszty dostawy muszą być ujęte w cenie oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 39 51 503 wew. 20
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Informacja RODO 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ; 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 531 723 031; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa 11500 szt. kart do głosowania w wyborach do rad gmin oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, znak sprawy ZP.271.3.24.ZPOF prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: 8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; 10) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 12) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2024-03-13 12:46 | Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty. Zamawiający postanowił wybrać ofertę: Firma Poligraficzno Introligatorska Udziałowiec Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, NIP5730208537 Cena oferty: 7 921,20 zł brutto Uzasadnienie: Wykonawca nie podlega wykluczeniu, oferta złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta z najniższą ceną. |
2024-02-22 11:12 | Łukasz Sobis |
Informacja
o
złożonych
ofertach. Przed upływem terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty: 1. ZAPOL Sobczyk Spółka Jawna, Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, NIP 8520509412 Cena oferty: 13 911,30 zł brutto 2. Firma Poligraficzno Introligatorska Udziałowiec Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, NIP5730208537 Cena oferty: 7 921,20 zł brutto |
2024-02-21 09:05 | Łukasz Sobis |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania: "Dzień dobry, jaskie wycenić formaty?, ile stron zawiera jedna karta? Czy na pewno trzeba także dostarczyć nakładki w alfabecie Braille"a ? O ile wiem, zawsze dostarcza je urząd marszałkowskie." Odpowiedź: Zamówienie nie dotyczy dostawy nakładek w alfabecie Braille'a. Dostawę należy wycenić wg wytycznych "Uchwały PKW w sprawie wzorów kart do głosowania oraz nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Baill'a w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawa oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezycentów miast". |
Komunikaty