Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.3.24.ZPOF Dostawa 11500 szt. kart do głosowania w wyborach do rad gmin oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 14-02-2024 09:12:00
Składania : 22-02-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11500 szt. kart do głosowania w wyborach do rad gmin oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, zgodnych z Uchwałą Państwowej Komisji Wyborczej w sprawie wzorów kart do głosowania oraz nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Braille'a, w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast.

Termin dostawy: do 25 marca 2024 r.

Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, 72-315 Resko
Dokładną datę dostawy Wykonawca uzgodni z uprawnionym pracownikiem Zamawiającego.

Wszystkie koszty dostawy muszą być ujęte w cenie oferty.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 39 51 503 wew. 20

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacja RODO 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko e-mail resko@resko.pl ; 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Resko jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 531 723 031; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa 11500 szt. kart do głosowania w wyborach do rad gmin oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, znak sprawy ZP.271.3.24.ZPOF prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: 8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; 10) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 12) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2024-03-13 12:46 Łukasz Sobis Zawiadomienie o wyborze oferty.
Zamawiający postanowił wybrać ofertę:
Firma Poligraficzno Introligatorska Udziałowiec Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, NIP5730208537
Cena oferty: 7 921,20 zł brutto
Uzasadnienie: Wykonawca nie podlega wykluczeniu, oferta złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta z najniższą ceną.
2024-02-22 11:12 Łukasz Sobis Informacja o złożonych ofertach.
Przed upływem terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
1. ZAPOL Sobczyk Spółka Jawna, Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, NIP 8520509412
Cena oferty: 13 911,30 zł brutto
2. Firma Poligraficzno Introligatorska Udziałowiec Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, NIP5730208537
Cena oferty: 7 921,20 zł brutto
2024-02-21 09:05 Łukasz Sobis Do Zamawiającego wpłynęły pytania:
"Dzień dobry, jaskie wycenić formaty?, ile stron zawiera jedna karta?
Czy na pewno trzeba także dostarczyć nakładki w alfabecie Braille"a ?
O ile wiem, zawsze dostarcza je urząd marszałkowskie."

Odpowiedź: Zamówienie nie dotyczy dostawy nakładek w alfabecie Braille'a. Dostawę należy wycenić wg wytycznych "Uchwały PKW w sprawie wzorów kart do głosowania oraz nakładek na karty do głosowania sporządzonych w alfabecie Baill'a w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawa oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezycentów miast".

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa 11500 szt. kart do głosowania w wyborach do rad gmin oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast Dostawa zgodnie z treścią zapytania ofertowego 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 25 marca 2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 629