Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BR.271.2.4.2024 Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – II Postępowanie

MANAGER Mieroszów
Gmina Mieroszów
Termin:
Zamieszczenia : 06-02-2024 08:41:00
Składania : 21-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 21-02-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamowieniu.pdf pdf 94.4 2024-02-06 08:41:00 Postępowanie
SWZ_BR.271.2.4.2024.pdf pdf 468.11 2024-02-06 08:41:00 Postępowanie
Załącznik Nr 11 - Projekt Umowy BR.271.2.4.2024.pdf pdf 528.68 2024-02-06 08:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 12.1 - Opis przedmiotu zamówienia lokalizacja I.zip zip 183766.2 2024-02-06 08:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 12.2 - Opis przedmiotu zamówienia lokalizacja II.zip zip 147529.48 2024-02-06 08:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 12.3 - Opis przedmiotu zamówienia lokalizacja III.zip zip 169579.35 2024-02-06 08:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 13 - Harmonogram Rzeczowo - Finansowy -ogólny do zamówienia.xlsx xlsx 19.37 2024-02-06 08:41:00 Postępowanie
Załączniki 1-10.zip zip 81.68 2024-02-06 08:41:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 238.16 2024-02-21 12:32:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-22 14:16 MANAGER Mieroszów Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty. W dniu 21.02.2024 r., przed terminem otwarcia ofert, zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia, tj. 8 400 000,00 zł.
Oferta z najniższą ceną tj. 10 896 333,69 zł przewyższa możliwości finansowe zamawiającego.
2024-02-21 12:32 MANAGER Mieroszów Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-21 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia publicznego pn. Budowa i przebudowa infrastruktury dróg w gminie Mieroszów
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – II Postępowanie zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 8 400 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 933