Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-5/2024 Przetarg nieograniczony - Sukcesywna dostaw 290 Mg metanolu do wspomagania procesu oczyszczania ścieków

Termin:
Zamieszczenia : 05-02-2024 12:38:00
Składania : 05-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 05-03-2024 12:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

 

Spółka "WODOCIĄGI KIELECKIE" zaprasza do złożenia oferty w/w postępowaniu prowadzonym w trybie "przetargu nieograniczonego", na podstawie na podstawie art. 132 i nast. w zw. z art. 378 w zw. z art. 376 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.) zwana dalej „ustawą Pzp” oraz aktów wykonawczych do Pzp. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości przekraczającej progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „odwróconej kolejności oceny ofert (uprzednia ocena ofert)”, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp (tzw. „procedurę odwróconą”), zgodnie z którą w pierwszej kolejności zostanie dokonane badanie i ocena ofert, a następnie Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w  postępowaniu. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Open Nexus dostępnego na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na w/w stronie Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 290 Mg metanolu dla Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka” w Nowinach k/Kielc, ul. Przemysłowa 93, 26-052 Nowiny.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu ich oceny zawarte są w treści SWZ wraz z załącznikami.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl OPEN NEXUS.

Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (musi uwzględniać wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie dodatkowe koszty, opłaty, ryzyka i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki nieprawidłowo skalkulowanej oferty. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, zaokrąglając według zasad matematycznych. Cenę oferty Wykonawca wpisuje w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ) w tabeli w pkt 4.3) oraz podaje cyfrowo i słownie w pkt 4.4). Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej jak do dnia 02.06.2024r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert tj. 05.03.2024r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawarto w Załączniku Nr 7 do SWZ – Wzorze umowy oraz w Załączniku nr 8 do SWZ „Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych”.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl. – z zastrzeżeniem, iż Ofertę, w tym jednolity dokument ESPD mogą zostać przekazane wyłącznie za pośrednictwem platformyzakupowej.pl.

Wszystkie dokumenty (oferta, oświadczenia, załączniki, w tym jednolity dokument ESPD) składane w niniejszym postępowaniu należy wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami oraz winny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl . Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie .doc, .docx, .pdf, maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Open Nexus, zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż14 dni przed upływem terminu składania ofert.

Załączniki do postępowania:

Załącznik nr 1

Ogłoszenie o zamówieniu

Załącznik nr 2

SWZ

Załącznik nr 3

Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ

Załącznik nr 4

Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (ESPD) – Załącznik nr 2 do SWZ

Załącznik nr 5

Wzór oświadczenia Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy – Załącznik nr 2a do SWZ

Załącznik nr 6

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy – Załącznik nr 2b do SWZ

Załącznik nr 7

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ

Załącznik nr 8

Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat lub nadal wykonywanych dostaw – Załącznik nr 4 do SWZ

Załącznik nr 9

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ

Załącznik nr 10

Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ESPD – Załącznik nr 6 do SWZ

Załącznik nr 11

Wzór Umowy – Załącznik nr 7 do SWZ wraz z Załącznikiem nr 1 do wzoru umowy

Załącznik nr 12

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO – Załącznik nr 8 do SWZ

 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 3358.5 2024-02-05 12:38:00 Postępowanie
SWZ zip..zip zip 44328.28 2024-02-05 12:38:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ od nr 1 do nr 6 - wersja edytowalna zip..zip zip 223.08 2024-02-05 12:38:00 Postępowanie
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 432.8 2024-03-05 11:57:07 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 527.19 2024-03-05 14:10:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-05 14:10 Ewa Nowak Informacja z otwarcia ofert w dniu 05.03.2024r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-05 11:57 Ewa Nowak Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie, [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 988