Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GP.271.3.2024.KG Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy oświetlenia drogowego w m. Spalona ul. Wiśniowa - zadanie nr 1, m. Spalona ul. Cisowa na odcinku od ul. Dębowej do ul. Modrzewiowej - zadanie nr 2, Szczytniki nad Kaczawą - kontynuacja do nieruchomości mieszkalnej nr 75G - zadanie nr 3 oraz Szczytniki nad Kaczawą - od działki drogowej nr 570 (droga powiatowa) do działki nr 511 - zadanie nr 4

Awatar Pracownika
Krzysztof Grzeszyk
Gmina Kunice
Termin:
Zamieszczenia : 05-02-2024 12:22:00
Składania : 16-02-2024 08:00:00
Otwarcia : 16-02-2024 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

GP.271.3.2024.KG

 Wykonanie usługi polegającej na


Opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy oświetlenia drogowego:


 Spalona ul. Wiśniowa - zadanie nr 1

 Spalona ul. Cisowa na odcinku od ul. Dębowej do ul. Modrzewiowej - zadanie nr 2

 Szczytniki nad Kaczawą - kontynuacja do nieruchomości mieszkalnej nr 76G - zadanie nr 3

Szczytniki nad Kaczawą - od działki drogowej nr 570 (droga powiatowa) do działki nr 511 - zadanie nr 4


Opracowanie dokumentacji ma zostać zrealizowane co najmniej na działkach: Spalona ul. Wiśniowa - działka nr 405 o. Spalona (odcinek drogi o długości około 420m), Spalona ul. Cisowa - odcinek od ul. Dębowej do ul. Modrzewiowej - działka nr 464/2 o. Spalona (odcinek drogi o długości około 270m)., Szczytniki nad Kaczawą - odcinek do adresu nieruchomości mieszkalnej o nr 76G - działka nr 585/2 o. Szczytniki nad Kaczawą (odcinek około 100m), Szczytniki nad Kaczawą - działka nr 585/1 o. Szczytniki nad Kaczawą od działki drogowej nr 570 (droga powiatowa) do działki nr 511 (odcinek drogi o długości około 370m).


Zapytanie ofertowe jest podzielone na 4 części, w związku z powyższym należy złożyć ofertę na jedną wybraną część zamówienia lub na wszystkie:


1).     Spalona ul. Wiśniowa - działka drogowa oznaczona geodezyjnie nr 405

2).     Spalona ul. Cisowa na odcinku od ul. Dębowej do ul. Modrzewiowej - działka drogowa oznaczona geodezyjnie nr 464/2

3).     Szczytniki nad Kaczawą kontynuacja do nieruchomości mieszkalnej nr 76G - działka drogowa oznaczona geodezyjnie nr 585/2

4).     Szczytniki nad Kaczawą od działki drogowej nr 570 (droga powiatowa) do działki nr 511 - działka drogowa oznaczona geodezyjnie nr 585/1

 

Zakres zamówienia obejmuje:

Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla każdego z zadań.


1.  Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie / dostarczenie:

1) Projektów budowlano – wykonawczych we wszystkich niezbędnych branżach i zakresach wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami, w ilości 5 egz. w formie wydruku i 1 egz. na płycie CD w formacie PDF.

2) Przedmiarów robót: w ilości 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. na płycie CD w formacie PDF.

3) Kosztorysów inwestorskich, w układzie zgodnym z § 7 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym: w ilości 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. na płycie CD w formacie PDF.

4) Informacji BIOZ dołączonych do projektów budowlano – wykonawczych,

5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w ilości 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. na płycie CD w formacie PDF.

6) Dokumentacji geotechnicznej – jeśli przepisy tego wymagają, w ilości 2 egz. w formie wydruku i 1 egz. na płycie CD w formacie PDF.

 

Zamawiający przewiduje zastosowanie inteligentnego sterowania oświetleniem oraz ujednolicenie parametrów technicznych dla poszczególnych części zamówienia. W tym zakresie po wyborze Wykonawców zadania zostaną wydane wytyczne projektowe w zakresie wymaganych parametrów technicznych.

 

2. Do obowiązków projektanta należy również:

1) Przygotowanie niezbędnych materiałów geodezyjnych (np. map do celów opiniodawczych, wypisów z ewidencji gruntów itp.).

2) Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nie objętych miejscowym planem lub wypisu i wyrysu dla terenów objętych miejscowym planem.

3) Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami uzgodnień, warunków technicznych, opinii, decyzji i pozwoleń jeśli są niezbędne do prawidłowego zrealizowania inwestycji.

4) Wykonanie wszelkich badań, ekspertyz i pomiarów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz prawidłowej realizacji projektu.

5) Informowanie Zamawiającego o przebiegu i zaawansowaniu prac projektowych oraz uzgadnianie na bieżąco proponowanych rozwiązań technicznych.

6) Przekazanie Zamawiającemu oryginałów decyzji, uzgodnień, opinii i innych dokumentów powstałych w toku projektowania.

7) Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę po sprawdzeniu przez Zamawiającego przedłożonej dokumentacji i podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo – odbiorczego częściowego bez zastrzeżeń.

8) Aktualizacja kosztorysów inwestorskich w okresie trzech lat od daty uzyskania pozwolenia na budowę o ile zajdzie taka potrzeba (aktualizacja, o której mowa dokonywana będzie na wezwanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni).

9) Prawa i obowiązki stron reguluje szczegółowo projekt umowy załączony do niniejszego zaproszenia do składania ofert.

 

I. Termin wykonania zamówienia i okres gwarancji.

Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 30 listopada 2024r.

 

II. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.

Potencjalni wykonawcy muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług odpowiadających usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy przedstawić wykaz trzech wykonanych usług w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (w tym okresie), które swym zakresem obejmowały wykonanie usług analogicznych do tych objętych zapytaniem ofertowym. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do zaproszenia ofertowego.

 

III. Opis sposobu przygotowania oferty.

Zaproponowana cena jest ceną ryczałtową, niezmienną w trakcie wykonywania zamówienia i powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania wobec Zamawiającego oraz wszelkie ryzyka związane z wykonywaniem zamówienia.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części zamówienia lub wyłącznie jedną ofertę na jedną wybraną przez siebie część zamówienia. Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone na daną część zamówienia przez jednego wykonawcę, który złoży na daną cześć zamówienia więcej niż jedną ofertę. Do czasu upływu terminu składania ofert każdy z wykonawców ma prawo i możliwość modyfikacji treści złożonej oferty. Po tym terminie modyfikacje/zmiany w ofercie nie będą możliwe.

Na wykonawcy ciążą wszelkie koszty i starania związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Na wykonawcy ciąży obowiązek zdobycia wszelkich informacji, które będą konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

Zamawiający nie przyjmuje ofert zawierających alternatywne rozwiązania w zakresie przedmiotu zamówienia. Wszelkie ewentualne zmiany zostaną dokonane przez Zamawiającego w czasie biegu terminu do składania ofert, w wyniku zapytań wykonawców. Natomiast ostateczna decyzja w tym zakresie należy do Zamawiającego.

Wykonawca wypełnia odpowiednie pola formularza w bazie zakupowej poprzez wskazanie ceny netto oraz brutto.

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl.

Zamawiający nie wymaga osobnego formularza oferty oraz jej podpisania. Wystarczające jest zalogowanie się w bazie zakupowej prowadzonej przez Zamawiającego oraz wypełnienie stosownych pól formularza w bazie zakupowej. Natomiast w zakresie załącznika nr 1 - wykaz wykonanych usług oraz załącznika nr 2 - klauzuli RODO, należy je podpisać przez osoby uprawnione i skany załączyć do składanej oferty bez opatrywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku nie załączenia powyższych załączników, system nie pozwoli złożyć skutecznie oferty. W przypadku braku załączenia prawidłowych plików tj. załączników 1 i 2 zapytania ofertowego, Zamawiający przekaże informację o konieczności ich uzupełnienia po terminie otwarcia ofert. W przypadku braku ich uzupełnienia oferta danego wykonawcy zostanie uznana za nieważną i odrzucona.

IV. Opis sposobu obliczenia ceny oraz rodzaj i opis kryteriów, którymi będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty:

Zamawiający spośród ofert wybierze tą z najniższą ceną, tj. cena = 100%. Do ceny przyjmuję się cenę oferty brutto z uwzględnieniem obowiązujących stawek podatku VAT.

V. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący oraz zobowiązuje się do stosowania się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl.

 

Termin składnia ofert upływa dnia: 16 lutego 2024r. o godzinie 08:00.

 

Pozostałe informacje:

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: niewystarczających środków na realizację zamówienia, zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega także sobie prawo do rozstrzygnięcia jedynie jednej, dwóch lub więcej z opisanych części określonych w zapytaniu ofertowym. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

W przypadku pytań: merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 768575322 wew. 58, związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Składając ofertę wykonawcy jednocześnie potwierdzają, że wypełnili obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskali w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający dysponuje do realizacji Zamówienia, przyjmuje się następującą procedurę - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli najniższe cenowo oferty (maksymalnie trzech) do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może zawierać wyższej kwoty niż zaproponowana wcześniej. W przypadku braku złożenia oferty dodatkowej przez danego Wykonawcę lub złożenia oferty zawierającej wyższą kwotę niż w ofercie pierwotnej, Zamawiający do oceny ofert przyjmie tą ofertę danego Wykonawcy, która zawiera najniższą kwotę. Sposób oraz termin do złożenia oferty dodatkowej zostanie podany w późniejszym terminie.

W przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie zaproponuje tą samą cenę, która jednocześnie będzie najkorzystniejsza cenowo (najniższa), Zamawiający wezwie wyłącznie tych Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może zawierać wyższej kwoty niż zaproponowana wcześniej. W przypadku braku złożenia oferty dodatkowej przez danego Wykonawcę lub złożenia oferty zawierającej wyższą kwotę niż w ofercie pierwotnej, Zamawiający do oceny ofert przyjmie tą ofertę danego Wykonawcy, która zawiera najniższą kwotę. Sposób oraz termin do złożenia oferty dodatkowej zostanie podany w późniejszym terminie.

We wszystkich przypadkach (w zakresie ofert dodatkowych) Zamawiający zastrzega, że dysponuje jedynie takim uprawnieniem, a nie obowiązkiem, co oznacza że wybór dalszego postępowania w przypadku przekroczenia kwoty jaką dysponuje Zamawiający do realizacji Zamówienia lub w przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie zaproponuje tą samą cenę, należy do Zamawiającego, który może zdecydować się na unieważnienie całego postępowania.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

 

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Gminy Kunice, reprezentowany przez Wójta Gminy, ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice. Kontakt: tel. (+76) 857-50-13, e-mail: kunice@kunice.pl (dalej Administrator)

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iodo.brzezinska@op.pl

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz w celach kontaktowych związanych z umową.

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:

a)   art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,

b)   art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z przeprowadzeniem zapytania ofertowego dotyczącego montażu kompensatorów mocy biernej w obiektach należących do Gminy Kunice zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

c)   art. 6 ust. 1 lit. f - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem. Prawnie uzasadnionym interesem administratora danych jest umożliwienie prawidłowej realizacji umowy między stronami, komunikacja z osobami kontaktowymi w zakresie realizacji umowy.

Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. Podmioty t.j. dostawców usług lub produktów, w szczególności podmiotom świadczącym Administratorowi usługi IT (serwis, hosting)

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. W szczególności dane mogą być również przetwarzane przez wynikający z przepisów prawa okres związany z dochodzeniem i przedawnieniem roszczeń.

Posiada Pani/Pan prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem Administratora.

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.

Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym również profilowaniu.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Podanie danych jest warunkiem niezbędnym do udziału z zapytaniu ofertowym.

Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości uczestnictwa w zapytaniu ofertowym.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 Wykaz wykonanych usług projektowych.doc doc 37.5 2024-02-05 12:22:00 Postępowanie
załącznik nr 2 Klauzula rodo.docx docx 15.54 2024-02-05 12:22:00 Postępowanie
3 2024 projekt umowy.pdf pdf 764.83 2024-02-05 12:22:00 Postępowanie
Zadanie nr 1 - lokalizacja.png png 1675.05 2024-02-05 12:22:00 Postępowanie
Zadanie nr 2 - lokalizacja.png png 734.18 2024-02-05 12:22:00 Postępowanie
Zadanie nr 3 - lokalizacja.png png 264.31 2024-02-05 12:22:00 Postępowanie
Zadanie nr 4 - lokalizacja.png png 592.16 2024-02-05 12:22:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #883486.pdf pdf 32.84 2024-02-16 09:58:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-16 09:58 Krzysztof Grzeszyk W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Spalona ul. Wiśniowa - zadanie nr 1 Spalona ul. Wiśniowa - działka drogowa oznaczona geodezyjnie nr 405 1 usługa - (0)
2 Spalona ul. Cisowa na odcinku od ul. Dębowej do ul. Modrzewiowej - zadanie nr 2 Spalona ul. Cisowa na odcinku od ul. Dębowej do ul. Modrzewiowej - działka drogowa oznaczona geodezyjnie nr 464/2 1 usługa - (0)
3 Szczytniki nad Kaczawą - kontynuacja do nieruchomości mieszkalnej nr 76G - zadanie nr 3 Szczytniki nad Kaczawą kontynuacja do nieruchomości mieszkalnej nr 76G - działka drogowa oznaczona geodezyjnie nr 585/2 1 usługa - (0)
4 Szczytniki nad Kaczawą - od działki drogowej nr 570 (droga powiatowa) do działki nr 511 - zadanie nr 4 Szczytniki nad Kaczawą od działki drogowej nr 570 (droga powiatowa) do działki nr 511 - działka drogowa oznaczona geodezyjnie nr 585/1 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 30 listopada 2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wykaz wykonanych usług o analogicznych charakterze - Wymagane wypełnienie, podpisanie i załączenie oświadczenia, które jest załącznikiem nr 1 do zapytania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula RODO - Wymagane wypełnienie, podpisanie i załączenie klauzuli RODO, która jest załącznikiem nr 2 do zapytania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 601