Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie usługi związanej z wycinką, usunięciem wiatrołomów lub przeprowadzeniem zabiegów w koronach drzew polegających na usunięciu gałęzi obumarłych i nadłamanych oraz prac polegających na utrzymaniu uformowanego kształtu koron drzew, a także interwencyjnych prac polegających na usunięciu gałęzi w wymiarze nie przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa w sytuacjach kiedy występuje zagrożenie bezpieczeństwa

Marta Rolska
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2024 14:33:00
Składania : 07-02-2024 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający: Gmina Pruszcz Gdański z siedzibą w Juszkowie przy ul. Zakątek 1 reprezentowana przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański

Zaprasza do złożenia oferty na: „Wykonanie usługi związanej z wycinką, usunięciem wiatrołomów lub przeprowadzeniem zabiegów w koronach drzew polegających na usunięciu gałęzi obumarłych i nadłamanych oraz prac polegających na utrzymaniu uformowanego kształtu koron drzew, a także interwencyjnych prac polegających na usunięciu gałęzi w wymiarze nie przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa w sytuacjach kiedy występuje zagrożenie bezpieczeństwa.

Opis przedmiotu zamówienia:

ZADANIE NR 1: Wycinka drzew

̵          roboty przygotowawcze,

̵          dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,

̵          wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,

̵          wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,

̵          odtransportowanie sprzętu i narzędzi,

̵          oczyszczenie terenu po wycince drzew nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po dokonaniu wycinki,

̵          wywóz transportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów nie stanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,

̵          zabezpieczenie miejsca wycinki zgodnie z obowiązującymi przepisami.


ZADANIE NR 2:  Usunięcie wiatrołomów drzew:

̵          roboty przygotowawcze,

̵          dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,

̵          pocięcie pni i gałęzi na odcinki,

̵          wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy lub transport pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Gminę,

̵          odtransportowanie sprzętu i narzędzi,

̵          oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po przeprowadzeniu usunięcia wiatrołomu,

̵          wywóz transportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów nie stanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,

̵          zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług.

 

ZADANIE NR 3: Zabiegi w koronie drzew polegające na usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych lub gałęzi w celu utrzymania uformowanego kształtu korony drzewa przy użyciu podnośnika lub bez użycia podnośnika:

̵          roboty przygotowawcze,

̵          dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,

̵          wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie z przeprowadzonych zabiegów drewna na rzecz Wykonawcy,

̵          odtransportowanie sprzętu i narzędzi,

̵          oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych po przeprowadzeniu zabiegu w koronie,

̵          wywóz transportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów nie stanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,

̵          zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

ZADANIE NR 4: Interwencyjne prace polegające na usunięciu gałęzi w wymiarze nie przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa w sytuacjach kiedy występuje zagrożenie bezpieczeństwa (wykonane w terminie do 4 godzin od telefonicznego zgłoszenia powyższej potrzeby przez Zamawiającego):

̵          roboty przygotowawcze,

̵          dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,

̵          wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego z przeprowadzonych zabiegów drewna do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w miejscowości Będzieszyn 113 lub pozostawienie na miejscu przeprowadzonych prac po wcześniejszym ustaleniu tego z przedstawicielem Zamawiającego,

̵          odtransportowanie sprzętu i narzędzi,

̵          oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi,

̵          wywóz transportem własnym Wykonawcy na rzecz Wykonawcy odpadów nie stanowiących zgodnie z obmiarem drobnicy opałowej,

̵          zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

I.                   Warunki realizacji zamówienia:

-     Usługa będzie wykonywana na terenach stanowiących własność Gminy Pruszcz Gdański.

 -  Realizacja usługi następować będzie sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od potrzeb Zamawiającego, na jego zlecenie w terminie określonym w zleceniu. Zlecenie częściowe będzie określać szczegółową lokalizację, ilość oraz termin wykonania prac.

-   Termin na przeprowadzenie prac z wyjątkiem interwencyjnych polegających na usunięciu gałęzi w wymiarze nie przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa w sytuacjach kiedy występuje zagrożenie bezpieczeństwa będzie wynosił od 5 do 15 dni roboczych. Prace interwencyjne wskazane jako zadania nr 4 wykonane będą w terminie do 4 godzin od telefonicznego zgłoszenia powyższej potrzeby przez Zamawiającego.

 

Istotne postanowienia:

1.        Drzewa rosnące na terenie nieruchomości będących własnością Gminy stanowią własność Gminy Pruszcz Gdański. Wykonawca zobowiązuje się do zakupu drewna uzyskanego w wyniku wycinki drzewa, usunięcia wiatrołomu lub przeprowadzonych zabiegów w koronach po cenie ustalonej przez uprawnionego brakarza (z wyjątkiem prac interwencyjnych wskazanych jako zadanie nr 4).

2.        Przed wycinką drzew, usunięciem wiatrołomów lub przeprowadzeniem zabiegów w koronach drzew polegających na usunięciu gałęzi obumarłych i nadłamanych oraz prac polegających na utrzymaniu uformowanego kształtu koron na zlecenie Gminy specjalista z zakresu leśnictwa dokona klasyfikacja drewna, obmiaru ilościowo-jakościowego i wyceny drewna przeznaczonego do sprzedaży. Wartość drewna ustalona przez uprawnionego brakarza będzie wpisana w zleceniu jednostkowym.

3.        Zakup drewna przez Wykonawcę następuje z chwilą wycinki, usunięcia wiatrołomu lub przeprowadzenia zabiegów w koronie drzewa.

4.        Ustaloną cenę za zakup drewna Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Gminy nr 94 8335 0003 0116 5885 2000 0001 w terminie 7 dni  od otrzymania faktury przez Wykonawcę.

5.        Za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym następuje wpływ środków na rachunek bankowy Gminy.

6.        Fakturę za sprzedaż drewna Gmina wystawi Wykonawcy po podpisaniu protokołu odbioru usług określonych w zleceniu jednostkowym.

 

II.                   Termin wykonania zamówienia:

            Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30-11-2024r.


 

III.                Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:                

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę  (tj. ofertę z najniższą ceną).

 

IV.                  Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:

  1. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
  2. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.

 

V.                Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy  zakupowej Open Nexus Spółka z o.o. (www.platformazakupowa.pl) w terminie 5 dni od wystawienia.

 

VI.              Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 

VII. Oferta powinna zawierać:

1. wypełniony za pośrednictwem platformy Open Nexus Spółka z o.o. formularz cenowy;

2. oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia tj. - wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 1);

3. kopie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC;

4. wypełniony i podpisany SCAN oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu - załącznik nr 2.

Uwaga: Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert.

 

 

VIII. Odrzucenie oferty:

 

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców,

w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7

ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie

przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa

narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.).

2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Wykonawca do

oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu

sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający

najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy

 

 

IX.    Pozostałe informacje:       

1.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do:           

a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;           

b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;            

c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.        

 

X. Badanie ofert:

1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:                       

-  jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

- Oferent wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających   wyjaśnień.                                                                                                                                                     

 - Oferent nie załączy wypełnionego (skan) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu – załącznik nr 2 i nie zastosuje się do wezwania o którym mowa w punkcie 9 podpunkt 4.

 

 

XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r.  (Dz.U.  z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).                      

 

 

XII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.

 

XIII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:

 

Administrator danych

 

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane  oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:

 

− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

 

− nr telefonu: 58 692 94 00

 

− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

Inspektor danych osobowych

 

We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl

 

Cel przetwarzania

 

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.

 

Podstawa przetwarzania danych

 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne  w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.

 

Okres przechowywania danych

 

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.

 

Odbiorcy danych:

 

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia  im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).

 

Prawa osób:

 

Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

 

XV.  Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Wykaz usług.pdf pdf 447.64 2024-02-02 14:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy.pdf pdf 1125.02 2024-02-02 14:33:00 Postępowanie
Raport wyboru ofert.pdf pdf 1739.88 2024-02-19 08:46:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-19 08:46 Marta Rolska W załączeniu raport wyboru ofert

Raport wyboru ofert. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wycinka drzewa przy użyciu podnośnika zgodnie z zapytaniem ofertowym 80 szt. - (0)
2 Wycinka drzewa bez użycia podnośnika zgodnie z zapytaniem ofertowym 80 szt. - (0)
3 Wykonanie zabiegu w koronie drzewa polegającego na usunięciu obumarłych i nadłamanych gałęzi lub polegającego na utrzymaniu uformowanego kształtu korony drzewa zgodnie z zapytaniem ofertowym 45 szt. - (0)
4 Interwencyjne prace polegające na usunięciu gałęzi w wymiarze nie przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa w sytuacjach kiedy występuje zagrożenie bezpieczeństwa (do 4 godzin od zgłoszenia) zgodnie z zapytaniem ofertowym 10 szt. - (0)
5 Usunięcie wiatrołomu drzewa zgodnie z zapytaniem ofertowym 5 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 443