Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/2024 dostawa kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe oraz dzierżawa systemu do etykietowania kaset i szkiełek, materiał do barwień histologicznych oraz ksylen

Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2024 08:45:00
Składania : 26-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-02-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ-11+zalaczniki.doc doc 642.5 2024-02-02 08:45:01 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 133.87 2024-02-02 08:45:00 Postępowanie
zakres nr 1 - parametry graniczne.doc doc 53.5 2024-02-02 08:45:04 Postępowanie
zał nr 1A asortymentowo-cenowy.doc doc 124.5 2024-02-02 08:45:08 Postępowanie
załącznik nr 3 - wzór umowy.doc doc 435 2024-02-02 08:45:11 Postępowanie
modyfikacja SWZ-skan.pdf pdf 164.88 2024-02-16 13:42:46 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.68 2024-02-16 13:42:46 Publiczna wiadomość
Pytanie 4 - skan odpowiedzi.pdf pdf 436.93 2024-02-19 14:03:57 Publiczna wiadomość
Pytanie 3 - skan odpowiedzi.pdf pdf 196.53 2024-02-22 12:54:39 Publiczna wiadomość
Pytanie 2 - skan odpowiedzi.pdf pdf 751 2024-02-22 12:55:10 Publiczna wiadomość
Pytanie 1 - skan odpowiedzi.pdf pdf 148.19 2024-02-22 12:57:51 Publiczna wiadomość
zał nr 3 - wzór umowy-modyfikacja.doc doc 438 2024-02-23 13:33:50 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyborze-Zamawiajacy.pdf pdf 376.24 2024-03-19 08:45:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-19 08:45 Katarzyna Krikiel ogłoszenie o wyborze

ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2024-02-27 14:22 Katarzyna Krikiel Tarnów, 27/02/2024r.
Postępowanie nr 11/2024
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup dostawę kaset histologicznych, szkiełek podstawowych nakrywkowych oraz dzierżawa systemu do etykietowania kaset i szkiełek, asortyment zużywalny do barwień histologicznych oraz ksylen

Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że:

Do upływu terminu składania ofert złożone zostały oraz następnie zostały otwarte następujące oferty:
(podać nazwę (firmę) albo imię i nazwisko wykonawcy, adres siedziby lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania wykonawcy, cenę lub koszt)

01 – Nazwa firmy: Alpinus Chemia Sp. z o. o. ul. Garbary 5d, 86-050 Solec Kujawski REGON 340417751 NIP 5581806775 email:zp@alpinuschemia.com
Zakres nr 3 – 33.048,00 PLN
Termin dostawy odczynników – 3 dni roboczych

02 – Nazwa firmy: AQUA-MED.ZPAM –KOLASA SP.J. 90-323 ŁÓDŹ, TARGOWA 55
REGON 00 4272327 NIP 725 00 14 461 email: przetargi@aqua-med.pl
Zakres nr 3 –35.793,00 PLN
Termin dostawy odczynników – 5 dni roboczych

03 – Nazwa firmy: Zakład Badawczo-Produkcyjny „CHEMED” Sp. z o.o.
ul. Kochanowskiego 29/30 44-100 Gliwice REGON 270195454 NIP 6310110967 email:chemed@chemed.com.pl
Zakres nr 3 – 45.202,50 PLN
Termin dostawy odczynników – 5 dni roboczych

04 – Nazwa firmy: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski ul. Zabierzowska 11, 32-005 Niepołomice REGON 351517286 NIP 683-149-14-75 email: przetargi@elektromed.pl.
Zakres nr 2 – 217.395,54 PLN
Zakres nr 3 -36.806,40 PLN
Termin dostawy odczynników dla zakresu 2 i 3 – 7 dni roboczych

05 – Nazwa firmy: Invest Medical Sp. z o.o. Wola Batorska 608, 32-007 Wola Batorska REGON 369576116 NIP 6832099207
Zakres nr 1 – 263.572,80 PLN
Termin dostawy odczynników – 7 dni roboczych


Sporz.: Katarzyna Krikiel
2024-02-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: dostawa kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe oraz dzierżawa systemu do etykietowania kaset i szkiełek i asortyment zużywalny do barwień histologicznych oraz ksylen dla Zakładu Patomorfologii Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.


ZAKRES NAZWA WARTOŚĆ BRUTTO
1 kasety histologiczne, szkiełka podstawowe nakrywkowe oraz dzierżawa systemu do etykietowania kaset i szkiełek 263.572,00
2 Asortyment zużywalny do barwień histologicznych
218.500,00
3 Ksylen cz.d.a. 45.360,00
RAZEM: 527.432,00

Sporz. Katarzyna Krikiel

2024-02-23 13:33 Katarzyna Krikiel Projekt umowy - ząl nr 3 do Pytania nr 2

zał nr 3 - wzór umow [...].doc

2024-02-22 12:57 Katarzyna Krikiel Pytanie 1 - skan odpowiedzi

Pytanie 1 - skan odp [...].pdf

2024-02-22 12:55 Katarzyna Krikiel Pytanie 2 - skan odpowiedzi

Pytanie 2 - skan odp [...].pdf

2024-02-22 12:54 Katarzyna Krikiel Pytanie 3 - skan odpoiwedzi

Pytanie 3 - skan odp [...].pdf

2024-02-19 14:03 Katarzyna Krikiel Pytanie 4 - skan odpowiedzi

Pytanie 4 - skan odp [...].pdf

2024-02-16 13:42 Katarzyna Krikiel zawiadomienie o zmianie treści SWZ

modyfikacja SWZ-skan [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1082